Någon som har en film/ljudfil på när vi sjöng Södergren, Södergren HÅKAN SÖDERGREN i pausen mot SAIK då han samtidigt blev intervjuad? Kanske någon har det inspelat, matchen alltså
Jag har laddat ner 44 av 55 matcher nu, håller på med lite moviemaking, alla spelarnas mål som dom gjorde under den gångna säsongen. Var ska jag publicera den?
stolpskott skrev:Jag har laddat ner 44 av 55 matcher nu, håller på med lite moviemaking, alla spelarnas mål som dom gjorde under den gångna säsongen. Var ska jag publicera den?
stolpskott skrev:Jag har laddat ner 44 av 55 matcher nu, håller på med lite moviemaking, alla spelarnas mål som dom gjorde under den gångna säsongen. Var ska jag publicera den?
Vars laddade du ner dom? Streamde du från nån webbsida och spelade in med typ CamTasia eller laddade du hem dom som filmer?
Det är tyvärr Hemligt Känner en familj som känner en från Canal+, och kunde ladda ner alla matcherna där, men kan jag inte säga =D! Och nej, inte youtube =) Filmen kommer nog vara i en halv timme elr ngt,man kan bara lägga in filmer på 10 minuter ungefär. Kan lägga upp den på Speedshare ? lägger ut länk när den är klar. Om det är någon som är intresserad
stolpskott skrev:Det är tyvärr Hemligt Känner en familj som känner en från Canal+, och kunde ladda ner alla matcherna där, men kan jag inte säga =D! Och nej, inte youtube =) Filmen kommer nog vara i en halv timme elr ngt,man kan bara lägga in filmer på 10 minuter ungefär. Kan lägga upp den på Speedshare ? lägger ut länk när den är klar. Om det är någon som är intresserad
Det där är fel, du kan lägga upp filmer på över 10 minuter om du har ett "Director" konto.