Jag hoppas innerligt att du har rätt, för vilken magisk värvning han skulle vara, det låter ju liksom för bra för att vara sant, därav min skepticism. Men jag vågar inte tro ännu, besvikelsen skulle bli för stor när han väljer ett annat erbjudande.-daniel- skrev:Skepsis är sunt, så jag är helt med dig där Edin. Men tror ändå hela den här affären i praktiken är klar. Att han förnekar kategoriskt är ju enkom för att alla tjatar om det och han är rädd att bli bestraffad.
Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Det bör väl inte vara Thoresen som Ros menar eftersom han nämner honom rent spekulativt som någon som skulle kunna ändra sig i en annan tweet.
Expert.
Kan vara så. Eller så är det ett vilseledande för att han råkade avslöja för mycket. Han är nog mån om att fortsätta ha bra kontrakt med den där agenten.
Har en kompis som pratat med thoresen, för några dagar sen. Då ville han inget annat än att spela för oss. Men ja.....
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägget
Om, jag säger om, vi har en välgörare som vill öppna lädret, så kan ju alltihop vara ett spel från Thoresen att få mer betalt av oss också, när hans marknadsvärde har stigit. Det talar inte emot att han är inställd på att spela här, att han har gett muntligt OK, men prislappen har aldrig varit klar.
Edit: Det är i så fall säkert Thoresens agent som försöker pressa ur oss allt vi har. Thoresen lirar hockey.
Edit: Det är i så fall säkert Thoresens agent som försöker pressa ur oss allt vi har. Thoresen lirar hockey.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jag har också en kompis som vill spela för oss. Jag vill också spela. Tror tyvärr att både jag, min kompis och din kompis är för dåliga.A23 skrev:Har en kompis som pratat med thoresen, för några dagar sen. Då ville han inget annat än att spela för oss. Men ja.....

Han har en kompis som pratat med Thoresen, då ville han (Thoresen) ingenting annat än att spela för DIF. Som jag förstår texten.pulverapa skrev:Jag har också en kompis som vill spela för oss. Jag vill också spela. Tror tyvärr att både jag, min kompis och din kompis är för dåliga.A23 skrev:Har en kompis som pratat med thoresen, för några dagar sen. Då ville han inget annat än att spela för oss. Men ja.....

Kan vara ironi från din sida för att inte få upp förhoppningarna. Ironi är svårt över internet, ännu svårare i en silly-tråd.
A det var vad jag menade. Min kompis är mer en bekant, spelar golf ihop ibland men han har sjukt ful swing men känslig kring greenen.
Enligt nån tjomme på Brynäs svenskafansredaktion så är Thoresen nära Brynäs. Vi ska ha tackat nej. Känns inte som någon klubb skulle tacka nej.
http://www.svenskafans.com/hockeyzon/bi ... 28328.aspx
Det där är amatörer. De vet ingenting. Varför skulle det vara ett rykte att Nicky D är på väg till Brynäs? Låter mer som lite löst snack vid ölbordet.mb81 skrev:Enligt nån tjomme på Brynäs svenskafansredaktion så är Thoresen nära Brynäs. Vi ska ha tackat nej. Känns inte som någon klubb skulle tacka nej.
Jo tog inte det allvarligt alls. Nicky D låter iofs inte helt osannolikt. Men att en klubb som gör en förlust 5-7 mille skulle värva Thoresen känns inte alls sannolikt.pulverapa skrev:Det där är amatörer. De vet ingenting. Varför skulle det vara ett rykte att Nicky D är på väg till Brynäs? Låter mer som lite löst snack vid ölbordet.mb81 skrev:Enligt nån tjomme på Brynäs svenskafansredaktion så är Thoresen nära Brynäs. Vi ska ha tackat nej. Känns inte som någon klubb skulle tacka nej.
Att Thoresen är nära Brynäs finns inte på kartan.
- ALLTID DIF
kollat ut skolor osv år sina barn, = Nacka Rykte !!!-daniel- skrev:Grejen är ju dock att Thoresen redan kollat ut skolor osv år sina barn, och förmodligen redan spikat det sociala så att säga. Tror han redan är ekonomiskt oberoende, i varje fall om han inte satsat hela sin förmögenhet på rött.
Jag är 96% säker på att han spelar här till hösten. Skulle förvåna mig oerhört om så inte sker.
- SirDIFalot
Jag tar hellre Claesson än Ahnelöv.
Medhåll?
Medhåll?
Expert.
Absolut. Även om Claesson spontant känns mer orealistisk än just Ahnelöv.SirDIFalot skrev:Jag tar hellre Claesson än Ahnelöv.
Medhåll?
Inte för att jag skulle bli missnöjd med Ahnelöv heller för den delen..
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!