SHL 2014-15
Re: SHL 2014-15
Appropå Ryno.
Jag blir riktigt irriterad på den typen av spelare. Eller mer irriterad på vad han skulle kunna bli.
Oerhört bra och spelskicklig, men mjukare och snällare spelare får man leta efter. Tänk om han skulle lägga på sig några kilo och ha lite grit.
Vilken drömlirare han skulle vara om han hade en gnutta Benn eller Landeskog i sig. Kunde förmodligen då kunnat spelat i NHL.
Jag blir riktigt irriterad på den typen av spelare. Eller mer irriterad på vad han skulle kunna bli.
Oerhört bra och spelskicklig, men mjukare och snällare spelare får man leta efter. Tänk om han skulle lägga på sig några kilo och ha lite grit.
Vilken drömlirare han skulle vara om han hade en gnutta Benn eller Landeskog i sig. Kunde förmodligen då kunnat spelat i NHL.
Om Ryno skulle lägga på sig mer kilo så skulle karln stupa redan i spelargången då tröjan skulle totalt hämma hans syreupptagning.sthlm19 skrev:Appropå Ryno.
Sen att mer kilo=/=mer volym kan vi låta vara därhän.

Jag är inte arg, och inte besviken.
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Samma som med Dick Axelsson, minus Dicks självgodhet. Visst helt okej karriär och så, men jävlar vad bra Dick kunde ha varit nu.sthlm19 skrev:Appropå Ryno.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
- Farstakostym
Skellefteå är ännu en gång i SM-final. Växjö är där nu, dessa lag har en sak gemensamt och det är att de är kommundopade upp till halsen. Nu kan vi ta ställning till det här, bojkotta alla matcher. Titta inte en sekund, tvinga SHL att reglera mot kommundoping. Tvinga SHL att ha ett lönetak/max antal utländska spelare/minimum antal juniorer eller vad som helst. Någonting måste ske innan alla bondehålor springer om alla anrika klubbar ute i landet.
Det här är ett enkelt sätt att ta ställning till kommundopingen, finalen är redan totalt ointressant så låt bli att titta.
Det här är ett enkelt sätt att ta ställning till kommundopingen, finalen är redan totalt ointressant så låt bli att titta.
Hockey, mitt i fotbollssäsongen? Förstår verkligen inte vad du pratar om nu.Farstakostym skrev:Skellefteå är ännu en gång i SM-final. Växjö är där nu, dessa lag har en sak gemensamt och det är att de är kommundopade upp till halsen. Nu kan vi ta ställning till det här, bojkotta alla matcher. Titta inte en sekund, tvinga SHL att reglera mot kommundoping. Tvinga SHL att ha ett lönetak/max antal utländska spelare/minimum antal juniorer eller vad som helst. Någonting måste ske innan alla bondehålor springer om alla anrika klubbar ute i landet.

Har inte brytt mig något om "slutspelet" sen vi lirat klart. Eller ja, avstängningssituationer och eventuella saker som går till civilrätt har jag kikat klipp på. Vill man se hockey nu så finns ju NHL.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
-
Sjukt taggad för Stanley Cup!Henke_F skrev:Hockey, mitt i fotbollssäsongen? Förstår verkligen inte vad du pratar om nu.Farstakostym skrev:Skellefteå är ännu en gång i SM-final. Växjö är där nu, dessa lag har en sak gemensamt och det är att de är kommundopade upp till halsen. Nu kan vi ta ställning till det här, bojkotta alla matcher. Titta inte en sekund, tvinga SHL att reglera mot kommundoping. Tvinga SHL att ha ett lönetak/max antal utländska spelare/minimum antal juniorer eller vad som helst. Någonting måste ske innan alla bondehålor springer om alla anrika klubbar ute i landet.
Det här är ett enkelt sätt att ta ställning till kommundopingen, finalen är redan totalt ointressant så låt bli att titta.![]()
Har inte brytt mig något om "slutspelet" sen vi lirat klart. Eller ja, avstängningssituationer och eventuella saker som går till civilrätt har jag kikat klipp på. Vill man se hockey nu så finns ju NHL.
Nashville Predators i väst och Pittsburgh Penguins i öst. Finns ingen roligare hockey på året.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Skulle SM-finalen i hockey inte kunna spelas i en avgörande match (Globen) samtidigt som Bandyfinalen (Tele2)? Då kan ju folk från Sandviken, Skellefteå, Växjö och Vänersborg komma till storstan en helg!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
SM har devalverats till kommunmästerskapet.
Skellefteå kommun spenderar klart mest pengar och har varit lyckosamma senaste åren.
Skellefteå kommun spenderar klart mest pengar och har varit lyckosamma senaste åren.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- SirDIFalot
Fan vad trist finalserien är denna säsong. Har verkligen noll intresse att följa den och visste faktiskt inte ens att den spelades tidigare ikväll. Jag brukar ändå kolla matcherna men i år känns den så...platt. Media skriver ju knappt om den heller. Tråkig utveckling av svensk hockey.
2014-04-07, vad hände?
Tror aldrig jag har sett en hockeymatch efter att våran säsong tagit slut. Är väl om man råkar vara vaken när det är Stanley Cup-final, men annars så... nej. Tappar allt intresse direkt.
Känner likadant. Har inte sett någon hockeymatch sen DIF:s sista match mot Luleå. Men snart börjar SC-playoff så jag kommer börja vända på dygnet nu. Blir en tuff period fram till juni!Enbom skrev:Tror aldrig jag har sett en hockeymatch efter att våran säsong tagit slut. Är väl om man råkar vara vaken när det är Stanley Cup-final, men annars så... nej. Tappar allt intresse direkt.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
- minalman
SHL 2014-15
Baseball (MLB) är mer intressant. Håller på Dodgers.
Alltså jämfört med SM inte SC.
Alltså jämfört med SM inte SC.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)

Ryno till fbk och får en saftig lön enligt mrmadhawk! Skulle inte känna mig jättenöjd om jag va fbkare faktiskt.