precis precis....vad jag har hört så är det just den sociala biten runt omkring för familjen som Linköping är kings på...dom kan presentera ett helhetspaket för hela familjen, vilket dom flesta ser som en otrooligt viktig del i kontraktsskrivandet....inte för att jag vet men vi har nog en del att lära där!?...djjjj skrev:Precis, som jag sagt tidigare här man skriver inte på ett kontrakt hursom helst utan att prata med familj, fixar boende, frun kanske inte bara vill sitta utan jobba då måste hon få ett jobb, om det finns barn med i bilden ska man fixa skola, dagisplats etc...som sagt sånt här tar tid. Ha tålaod djurgårds bröder
Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
Re: !!!
- Killer Kennholt
- Medlem: Ja, vanlig medlem
http://www.expressen.se/sport/ishockey/1.662058
Känns som en ersättare för Fernholm. Hoppas han väljer DIF bara.
Killer Kennholt Skjuter För Döda
Killer Kennholt skrev:http://www.expressen.se/sport/ishockey/1.662058
Skulle kännas som ett jättebra ersättare för Fernholm, förhoppningsvis så har han utvecklats och lärt sig ett och annat "over there".
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
-
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Det är bara att hålla tummarna att det går i lås!!! Känns bättre än Ferna.pekka21 skrev:Killer Kennholt skrev:http://www.expressen.se/sport/ishockey/1.662058
Skulle kännas som ett jättebra ersättare för Fernholm, förhoppningsvis så har han utvecklats och lärt sig ett och annat "over there".
GULTRÖTTBLÅTT
då, nu, för evigt!
då, nu, för evigt!
-
oswä0216 skrev:Jag tror att Djurgårdens Ishockey åker ur nästa säsong, tyvärr måste jag säga det då jag tror att man har gått bort sig eftersom man kickat för många spelare, nu blir det en hawaii trupp och vi kommer aldrig kunna ersätta de spelare som vi kickat ut.
va?? Tycker truppen vi har nu är bättre en den vi hade den här säsongen som gick Sen så har dif inte värvat klart än så det kanske är lite tidigt och börja snacka om att dif åker ur..
Mankan
-
-
Nja, S. Kronwall som ersättare för Ferna?
Hmmm...knappast? Han var okej första säsongen i DIF för att sedan stagnera. Långsam framförallt.
Ingen "spännande" lirare, men han kanske blivit bättre, men varför skulle han isåfall vara på väg hem?
Och Ferna är verkligen inte oersättlig som många tycks tro härinne på forumet. Det finns andra som kommer vilja dra sitt strå till stacken bättre för att få oss till slutspel, istället för att fega ur som Ferna gjort. Det var verkligen lägre än Glocalnet!
Hmmm...knappast? Han var okej första säsongen i DIF för att sedan stagnera. Långsam framförallt.
Ingen "spännande" lirare, men han kanske blivit bättre, men varför skulle han isåfall vara på väg hem?
Och Ferna är verkligen inte oersättlig som många tycks tro härinne på forumet. Det finns andra som kommer vilja dra sitt strå till stacken bättre för att få oss till slutspel, istället för att fega ur som Ferna gjort. Det var verkligen lägre än Glocalnet!
Efter målet mot Frölunda gjorde Fernholm inte mycket nytta. Han var t.om. kass i dom sista matcherna.fd skuggan skrev:Nja, S. Kronwall som ersättare för Ferna?
-
Om vi jämför alla toplagen, och sen vi. Dom storsatsar, men vad händer om allt går snett? I mitt tycke ser det ut som HV,Färjestad,Frölunda,Linköping. Har allt att förlora, för dom har svindyra spelare! Men ingen spelare i dom lagen kan någonsin spela med mer hjärta en ett Djurgårds hjärta. Vi däremot har allt att vinna! Fortsätter Djurgårn vara lysande på hemma plan, får igång bortaspelet hyfsat. Så är vi i slutspel! Vi får hoppas på turen nu att vi får 2 klassbackar till nu, om Staffan kommer hem så skulle det vara enormt bra om han skulle välja Djurgårn!
Hoppas att det löser sig med Jiri med.
Sen är jag nog nästan helt säker, att vartenda Djurgårdare nästa säsong kommer spela och kämpa som bara attan! Efter 2 missade slutspel nu!
Allt att vinna! Förevigt Djurgården!!
Hoppas att det löser sig med Jiri med.
Sen är jag nog nästan helt säker, att vartenda Djurgårdare nästa säsong kommer spela och kämpa som bara attan! Efter 2 missade slutspel nu!
Allt att vinna! Förevigt Djurgården!!