Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägget
-
Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg
Går lite FÖR bra för Thoresen i KHL just nu. Verkar nästan otroligt att inget NHL-lag skulle vilja ha över honom eller att något KHL-lag/Schweiziskt gäng slantar upp ett erbjudande han ej kan nobba.
Vi snackar alltså en ledande spelare i laget som ser ut att bli KHL-mästare. Dessutom i en bra ålder och trots DIF-kopplingen sen tidigare är Stockholm ju inte hans hem. Känns overkligt.
Vore jag i en NHL-klubb skulle jag signa honom direkt på envägs. Han är ju en spelare som inte behöver lira i en ledande kedja utan också gör ett grymt bra jobb i en tredjelina.
Vi snackar alltså en ledande spelare i laget som ser ut att bli KHL-mästare. Dessutom i en bra ålder och trots DIF-kopplingen sen tidigare är Stockholm ju inte hans hem. Känns overkligt.
Vore jag i en NHL-klubb skulle jag signa honom direkt på envägs. Han är ju en spelare som inte behöver lira i en ledande kedja utan också gör ett grymt bra jobb i en tredjelina.
Vidrig läsning. Tror det blir Modo till slut dock. Borde bli vi.Henke95 skrev:Lulääää intresserade av Danielsson.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 0623411.ab

- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Ahlén förlänger enligt SVT. Jocke bekräftar.
Avskaffa tre mot tre.
Jockes första riktigt dåliga jävla pissbeslut.Mattias_87 skrev:Ahlén förlänger enligt SVT. Jocke bekräftar.
- Jim Morrison
Börjar ju bra Jocke. Låter känslorna styra och förlänger med en snubbe du känner.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Haha, forumet är onekligen kluvet kring Ahléns vara eller icke-vara.
Rätt beslut att förlänga, säger jag.
Rätt beslut att förlänga, säger jag.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Såå jaaaa.
Vill se det på hemsidan också.
Spela fult
-
Fan jag som trodde vi skulle ha 12 stjärnforwards! Inga jävla krigande Djurgårdare som ger allt i varje byte. BuuuMattias_87 skrev:Ahlén förlänger enligt SVT. Jocke bekräftar.
Djurgårdens IF
Tycker du att det var så vi spelade i AS när Säcken kom in istället för Sabel?Jim Morrison skrev:Ja, det kommer ju inte bli roligt att se Thoresen åka över röd, dumpa pucken och byta nästa säsong.
Att vi i år inte har spelat lika offensiv hockey är ju inte så konstigt, Säcken lyckades ju också över förväntan med vårt lag så jag litar nog ganska mycket mer på honom än ditt kunnande

- SirDIFalot
http://www.difhockey.se/artikel/5522/diftobbe89 skrev:Såå jaaaa.
Expert.
-
Grymt!SirDIFalot skrev:http://www.difhockey.se/artikel/5522/diftobbe89 skrev:Såå jaaaa.
Djurgårdens IF
- Jim Morrison
Det är ju lite det som är grejen, han hann ju knappast införa sin spelidé på ett lag med tio matcher kvar. Det var ju först den här säsongen vi fick se hans 'riktiga' jag. Något som han även visat alla hans tidigare säsonger.BigJ skrev:Tycker du att det var så vi spelade i AS när Säcken kom in istället för Sabel?Jim Morrison skrev:Ja, det kommer ju inte bli roligt att se Thoresen åka över röd, dumpa pucken och byta nästa säsong.
Att vi i år inte har spelat lika offensiv hockey är ju inte så konstigt, Säcken lyckades ju också över förväntan med vårt lag så jag litar nog ganska mycket mer på honom än ditt kunnande
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tackar.SirDIFalot skrev:http://www.difhockey.se/artikel/5522/diftobbe89 skrev:Såå jaaaa.
En sådan härlig dag, vi blir ett riktigt kul lag att kolla på nästa säsong, och med den spets vi tagit in blir vi förhoppningsvis ett par stäpp bättre.
Grattis #52.
Spela fult
Inget säsongskort för mig nu.
För att?Sjöwall skrev:Inget säsongskort för mig nu.
Using Tapatalk