Välkommen Robin Press
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Välkommen Robin Press
Hjärtligt välkommen till Meta Mästarna !
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Välkommen Robin Press
Jag är lite tveksam men jag hoppas att Press motbevisar mig!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- diftobbe89
- minalman
Välkommen Robin Press
Känner du ingen Press? (Bara måste skriva det där)
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Pres(s)tera eller dra.minalman skrev:Känner du ingen Press? (Bara måste skriva det där)

Denna killen lär ju pressa in ett gäng puckar i PP iaf, välkommen!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- minalman
Välkommen Robin Press
Om vi spelar med hög press, blir det väl ett dopingfall?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Välkommen Robin
Skulle vi inte sluta med "Välkommen"-trådar och köra "Mr X klar för Djurgården" som allmän diskussionstråd om spelaren? 

Avgå Jocke.
- Farstakostym
Han dominerade på presskonferensen i alla fall!
Eftersom man inte vet något om denna kille mer än att han producerade väldigt bra i AS den gångna säsongen och spås en lysande framtid får jag väl fortsätta på ordvitsandet:
Gör han endast sina småköp på Pressbyrån eller duger 7 eleven också?
Har hört att espresson är precis (pressis) snäppet bättre på 7eleven, varför han tydligen enbart handlar där.PATRIK. skrev:Eftersom man inte vet något om denna kille mer än att han producerade väldigt bra i AS den gångna säsongen och spås en lysande framtid får jag väl fortsätta på ordvitsandet:
Skönt att han äntligen blivit pres(s)enterad iallafall! Vi ska inte köra någon insamling till pres(s)ent, eller?
Du är med oss överallt, Stefan.
Undra om han har pres(s)tationsbaserad lön?
En bänkpress e nog lite dyr men en juicepress ska vi väl kunna skrapa ihop till...dutti skrev:Har hört att espresson är precis (pressis) snäppet bättre på 7eleven, varför han tydligen enbart handlar där.PATRIK. skrev:Eftersom man inte vet något om denna kille mer än att han producerade väldigt bra i AS den gångna säsongen och spås en lysande framtid får jag väl fortsätta på ordvitsandet:
Skönt att han äntligen blivit pres(s)enterad iallafall! Vi ska inte köra någon insamling till pres(s)ent, eller?
ad majorem DIF gloriam
Varför nöja sig med mindre än en guldpress?TobbeONE skrev:En bänkpress e nog lite dyr men en juicepress ska vi väl kunna skrapa ihop till...dutti skrev:Har hört att espresson är precis (pressis) snäppet bättre på 7eleven, varför han tydligen enbart handlar där.PATRIK. skrev:Eftersom man inte vet något om denna kille mer än att han producerade väldigt bra i AS den gångna säsongen och spås en lysande framtid får jag väl fortsätta på ordvitsandet: