kommer bara vara lite bilder o textuppdateringar o inge livestream på hockeybladetsPTNC skrev:Rätta mig gärna om jag har fel men jag tror jag såg en notis på "Djurgårdare - Oavsett Vad" på Facebook att "Hockeybladet?" skulle sända den.JohanPez skrev:Surfa in på Sportbladet och Expressen strax innan 14 så kan du säkert hitta en live stream. Vad jag har sett har ingen aktör än så länge gått ut med att man ska sända men någon av ovanstående borde göra det.MarcusDaze skrev:Slutar jobbet on ett par timmar, när och var kan jag se PK'n?
*Edit
http://hockeybladet.nu/shl/hockeybladet ... konferens/
Frågetråden
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Frågetråden
Frågetråden
Enligt Ek på Expressen så jobbar de på att få det livesänt. Har vi tur så.
EDIT: Klart nu att den sänds av Expressen.
@difhockeyse: Dagens presskonferens kl 14.00 livesänds av @SportExpressen. Vi kommer också uppdatera er kontinuerligt här på Twitter.
EDIT: Klart nu att den sänds av Expressen.
@difhockeyse: Dagens presskonferens kl 14.00 livesänds av @SportExpressen. Vi kommer också uppdatera er kontinuerligt här på Twitter.
-
Tv4 sport ska också sända dagens PK.
Vem bandar? Behöver se i efterhand :p
Finns det någonstans man kan se pk så här i efterhand?
-
Kan inte någon göra en hyllnings t-shirt av Michael Holmqvist eller någon annan spelare som man kan köpa i webshopen? Det fanns en t-shirt med Jimmie Ölvestad på så något liknade det skulle jag jag vilja ha.
Några frågor till er statistik-wizards!
När stod det klart att vi skulle få kvala för att hålla oss kvar? Datum, motstånd etc?
När stod det klart att vi degraderats? Datum, motstånd etc?
Har alltid så jä*la svårt att komma ihåg såna detaljer och är tacksam för svar.
När stod det klart att vi skulle få kvala för att hålla oss kvar? Datum, motstånd etc?
När stod det klart att vi degraderats? Datum, motstånd etc?
Har alltid så jä*la svårt att komma ihåg såna detaljer och är tacksam för svar.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
1) 6/3 borta mot HV, lhc mötte Modo borta och satte 4-4 med skridskon vilket skickade oss till KS efter 2-1 torsk mot hv.
2) 31/3 2012 - torsk med 0-2 borta mot lyfällan och skiten var ett faktum.
2014-04-07, vad hände?
Tack!Jepe skrev:1) 6/3 borta mot HV, lhc mötte Modo borta och satte 4-4 med skridskon vilket skickade oss till KS efter 2-1 torsk mot hv.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Minikomplettering:
1) Var i sista grundserieomgången.
2) Var i omgång 8 av 10.
1) Var i sista grundserieomgången.
2) Var i omgång 8 av 10.
Fattar ni hur jävla mycket lättare det hade blivit, om vi inte släppt in ett mål 19:59 i tredje perioden borta mot Modo?
Järlan hade suttit kvar.Enbom skrev:Fattar ni hur jävla mycket lättare det hade blivit, om vi inte släppt in ett mål 19:59 i tredje perioden borta mot Modo?
Vi hade antagligen inte haft en lika bra Sörensen. Ej heller Ljungh.
Vi hade inte stått lika starka kvar, inte ens säkert att vi gått med plusresultat. Vi hade kunnat ligga väldigt illa till ekonomiskt utan nedgraderingen. Då hade DIF fortsatt på samma spår som pekade rakt neråt.
Vi hade aldrig fått känna "INGET MERA BOFORS"-känslan.
Jag vill se det positiva i nedgraderingen, nu i efterhand. Känns som att på grund av nedgraderingen så har DIF börjat tänka i nya banor och är väldigt, väldigt petiga när det kommer till ekonomin.
Fast man vet aldrig vad som hade hänt då. Mats Larsson kanske hade vart kvar som ordförande och kört oss i botten, eller så hade vi kanske åkt ur året efter med Challe och aldrig gått upp igen osv.Enbom skrev:Fattar ni hur jävla mycket lättare det hade blivit, om vi inte släppt in ett mål 19:59 i tredje perioden borta mot Modo?
Det får vi aldrig veta. Personligen är jag ändå relativt nöjd med där vi är nu.
Avgå Jocke.
- AdamPickard
Är det bara jag som tycker det är sjukt fult och löjligt att C:et och A:et på vår kapten respektive as. kapten sitter på revbenen istället för på bröstet? Nog för att det är reklam som kanske blockerar den naturliga platsen där man vill sätta C på tröjan. Men hur jävla plast är inte det? Prioritera reklam före C/A