Kung Sören! Må han stanna åtminstone ytterligare två säsonger i Djurgården!
Antagligen presenterar man Hultström, Sallinen, Press, Jocke Eriksson som SC och möjligtvis ass. tränare. Tror inte någon huvudtränare presenteras då jag tror Säcken sitter säkert i båten denna säsong.
Antagligen presenterar man Hultström, Sallinen, Press, Jocke Eriksson som SC och möjligtvis ass. tränare. Tror inte någon huvudtränare presenteras då jag tror Säcken sitter säkert i båten denna säsong.
tror tyvärr att detta rör Säsongskorten...
Fast man skulle nog inte hajpa upp det så mycket då.
tror tyvärr att detta rör Säsongskorten...
Lär vara så.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Tänk er en fet kampanjfilm där fyra-fem drömvärvningar presenteras. De kommer sjungandes "Vi håller blåa fanan högt" eller dylikt, uppmanar om att köpa säsongskort osv.
Detta fungerar kanske inte så bra ifall det inte är typ Thoresen, Cehlin, Kronwall, Engqvist och Åberg som presenteras. Drömvärvningar med tidigare djurgårdsanknytning.
Axel_K skrev:Detta fungerar kanske inte så bra ifall det inte är typ Thoresen, Cehlin, Kronwall, Engqvist och Åberg som presenteras. Drömvärvningar med tidigare djurgårdsanknytning.
Är Cehlin en drömvärvning? Inte I min bok I varje fall.
Axel_K skrev:Detta fungerar kanske inte så bra ifall det inte är typ Thoresen, Cehlin, Kronwall, Engqvist och Åberg som presenteras. Drömvärvningar med tidigare djurgårdsanknytning.
Är Cehlin en drömvärvning? Inte I min bok I varje fall.
Nej men de andra fyra och Cehlin skulle ju ändå vara en värvning som uppskattas hos de flesta supportrarna när vi samtidigt värvar de andra.
Om Thoresen sitter och det inte hade läckt ut innan så hade det varit snyggt med en PK typ:
7 nyheter: 1. Jocke ny sportchef 2. Xx ny tränare. 3. Press är klar 4. Hultström klar 5. Sallinen klar. 6. Out of the blue så är Thoresen klar (jubel etc.). Och ja just det 7. Mackan får ett år till.
Måste sovit bort tre säsonger av ishockey, när blev cehlin en toppspelare i shl??? Han är en spelare för en 3e , 4e kedja och där har vi redan en hel hög med spelare.tack men nej tack