Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg
Nu tror jag Alvarez är så gott som klar för Malmö.
Långfredagen förra året presenterades 4 nya spelare. Hoppas på nåt liknande idag?
Chansen att vi värvar...
Press
Sallinen
Hultström
...ökade väl rätt rejält när både leksand och ssk degraderades.
Öppnar säkert upp för en värvning av Cehlin också..
Guter sägs ha kontrakt för allsvenskt spel. "Kul" om att behöver ta ett steg tillbaka i sin utveckling
Press
Sallinen
Hultström
Guter sägs ha kontrakt för allsvenskt spel. "Kul" om att behöver ta ett steg tillbaka i sin utveckling
de tre är redan klara, ska väl bara presenteras nu... =)Jimpen skrev:Chansen att vi värvar...
Press
Sallinen
Hultström
Press?difanda skrev:de tre är redan klara, ska väl bara presenteras nu... =)Jimpen skrev:Chansen att vi värvar...
Press
Sallinen
Hultström
- ALLTID DIF
Med en 2a linaciirree skrev:Skaplig kedja.Andspe skrev:Thoresen - Sallinen - Danielssonciirree skrev:Wow, Danielsson hade varit nåt.pulverapa skrev:EnkelP skriver att Danielsson och Pajen troligtvis står utan kontrakt nästa helg, då deras lag som jag förstår det är på väg ur schweiziska högstaligan. Hm...
Cellin-Engqvist-Sörensen
SHL = GULD !!!!!!
ÖPPNA LÄDRET STEFANAxel_K skrev:Mm... Den ena Mr.Minecraft ryktas ju vara DIF.Andspe skrev:Thoresen - Sallinen - Danielssonciirree skrev:Wow, Danielsson hade varit nåt.pulverapa skrev:EnkelP skriver att Danielsson och Pajen troligtvis står utan kontrakt nästa helg, då deras lag som jag förstår det är på väg ur schweiziska högstaligan. Hm...
Hade ju varit något! Föga troligt dock..
Tiden är inne för Djurgårdens version av Mr. Minecraft att träda fram
Är det han som givit oss pengar för Thoresen tro?;)
Presentera dåååå!!
Presentera nuuuu! Pallar inte vänta. Spelar SKA imorn? Så Thoresen kan presenteras med!
Puckey skrev:Jag är inte heller förtjust i det, men som det ser ut just nu vore det snarare ett verktyg för att nå de förutsättningar vi enligt all logik borde ha. Vi har näst högst publiksnitt i landet (med hyfsat god marginal), har bland de starkaste varumärkena i idrottssverige, är en av godisbitarna för Cmore och har en av landets bästa juniorverksamheter.ciirree skrev:Jag hade väl inte direkt älskat om Djurgården hade en gubbe som slängde in miljoner till spelartruppen. Men jag måste endå erkänna att det sticker lite i ögat när man pratar om "samma villkor" gällande dessa fallskärmar. Samtidigt får klubbarna ta in hur många miljoner som helst från sina rika kontakter.
Jag gillar inte det.
Jag hade då inte klagat, bara att vänja sig vid att det är så verkligheten ser ut nu, vi behöver den där minecraft-miljonären.
SKA spelar idag!TheForsa skrev:Presentera nuuuu! Pallar inte vänta. Spelar SKA imorn? Så Thoresen kan presenteras med!

- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag tror Sallinen och Hultström presenteras på måndag. Lär inte hetsa ut det idag. Kanske en liten, liten chans att dom presenteras på fotbollspremiären på söndag? I pausen typ?
Expert.
- Jim Morrison
Och Thoresen lär vi få vänta någon månad till på, oavsett om SKA åker ut eller inte.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Why?Jim Morrison skrev:Och Thoresen lär vi få vänta någon månad till på, oavsett om SKA åker ut eller inte.
Varför? Skatteregler? Annars finns det väl ingen anledning. Är han dessutom i Norge hela sommaren blir det väl inte samma problem som för svenskar?Jim Morrison skrev:Och Thoresen lär vi få vänta någon månad till på, oavsett om SKA åker ut eller inte.