SHL 2014-15
Re: SHL 2014-15
Jens Jakobs och Nils Andersson gör det igen.. Unnar dem det.
Någon som kan ta printscreen för oss som inte har Facebook?pulverapa skrev:Åh fyfan. Hur fan kan man publicera det där med en period kvar? Bisarrt!Farstakostym skrev:Leksands IF Facebooksida är fan värre skött än Al Shaheen Groups hemsida, mellan andra och tredje perioden länka de alltså TV-inslag med "framtidsplaner". Om ni vill ha er ett gott skratt så rekommenderar jag er att läsa kommentarerna.
Usch. Undrar hur Guter mår. En missad straff, och massa missar i slutet.
Det skriver jag under påStaten skrev:Jens Jakobs och Nils Andersson gör det igen.. Unnar dem det.
- Farstakostym
Enbom skrev:Någon som kan ta printscreen för oss som inte har Facebook?pulverapa skrev:Åh fyfan. Hur fan kan man publicera det där med en period kvar? Bisarrt!Farstakostym skrev:Leksands IF Facebooksida är fan värre skött än Al Shaheen Groups hemsida, mellan andra och tredje perioden länka de alltså TV-inslag med "framtidsplaner". Om ni vill ha er ett gott skratt så rekommenderar jag er att läsa kommentarerna.
Bästa Djurgårdare, både f.d. och tilltänkta, Nisse A samt M. Tjärnqvist.
Sallinen helt ok också men att han skulle vara en av SHL:s bästa centrar har han inte visat dessa matcher i varje fall, hoppas verkligen han visar det om han kommer till oss. Kan det vara omgivningen?
Hultström inte bra i egen zon som flera sagt tidigare. Kan vi inte ta Nisse A istället?
Sallinen helt ok också men att han skulle vara en av SHL:s bästa centrar har han inte visat dessa matcher i varje fall, hoppas verkligen han visar det om han kommer till oss. Kan det vara omgivningen?
Hultström inte bra i egen zon som flera sagt tidigare. Kan vi inte ta Nisse A istället?

Va? Sallinen har varit sjukt bra! Det va han även i SHL! Klasspelare rätt och slätt.BigJ skrev:Bästa Djurgårdare, både f.d. och tilltänkta, Nisse A samt M. Tjärnqvist.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Han är alltid så negativ!bastis7 skrev:Va? Sallinen har varit sjukt bra! Det va han även i SHL! Klasspelare rätt och slätt.BigJ skrev:Bästa Djurgårdare, både f.d. och tilltänkta, Nisse A samt M. Tjärnqvist.
Expert.
Håller jag inte alls med om när man ser till att han spelat mot, ett iofs helt ok men ändock, att allsvenskt motstånd. Hade han varit sjukt bra, liksom Hultström och Cehlin enligt många här, hade Leksand vunnit detta enkelt.bastis7 skrev:Va? Sallinen har varit sjukt bra! Det va han även i SHL! Klasspelare rätt och slätt.BigJ skrev:Bästa Djurgårdare, både f.d. och tilltänkta, Nisse A samt M. Tjärnqvist.
Jo jag vet, du brukar ju alltid säga detSirDIFalot skrev:Han är alltid så negativ!bastis7 skrev:Va? Sallinen har varit sjukt bra! Det va han även i SHL! Klasspelare rätt och slätt.BigJ skrev:Bästa Djurgårdare, både f.d. och tilltänkta, Nisse A samt M. Tjärnqvist.

- Cirith Ungol
Ett stort tack till Den Ständige Medlemmen som återigen utfört ett fantastiskt jobb.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Problemet för Leksand är väl att dom inte har tillräcklig bredd i och med skadorna. Dom hade 6-7 grymma spelare. Men dom kan ju inte spela 60 min. Sallinen tycker jag var bästa spelaren i över sju matcher i matchserien.BigJ skrev:Håller jag inte alls med om när man ser till att han spelat mot, ett iofs helt ok men ändock, att allsvenskt motstånd. Hade han varit sjukt bra, liksom Hultström och Cehlin enligt många här, hade Leksand vunnit detta enkelt.bastis7 skrev:Va? Sallinen har varit sjukt bra! Det va han även i SHL! Klasspelare rätt och slätt.BigJ skrev:Bästa Djurgårdare, både f.d. och tilltänkta, Nisse A samt M. Tjärnqvist.
Expert.
Nu tycker jag att han kan gå till SSK och ta upp dem till HA på bekostnad av Gnaget. Därefter kan han gå i pension och se tillbaka på ett mycket väl utfört arbete.Cirith Ungol skrev:Ett stort tack till Den Ständige Medlemmen som återigen utfört ett fantastiskt jobb.