Samtidigt är ju en spelare med hans verktyg väldigt beroende av medspelare som är skickliga att få puckarna på mål. Exempelvis Nils Andersson. Högström förra säsongen. Den här säsongen var han en omvänd hand fullständigt. Är man som Djurgården varit emellanåt, framförallt under sista säsoongen Tjärnqvist var här, bedrövliga på timing i avsluten så blir ju #17 helt meningslös.SirDIFalot skrev:Känns som han fått en nytändning i Malmö. Var ruskigt usel sista åren i DIF och Rögle.Manijock skrev:Säga vad man vill, men Tjärnqvist är fortfarande Sveriges bästa spelare framför motståndarmålet. Efter Holmström la av naturligtvis. Synd bara att han inte längre har några andra styrkor.
SHL 2014-15
Re: SHL 2014-15
Bara bra om vi inte använder plastskit som ice projection.
Hockey skall vara hockey och inte något jävla Disney on ice.
I övrigt vilket lag bör stå som vinnare för DIFs bästa i matchen mellan Leksand och MIF?
Jag inbillar mig att vi skulle vinna både i det längre och kortare loppet på att Leksand behåller sin plats.
I övrigt vilket lag bör stå som vinnare för DIFs bästa i matchen mellan Leksand och MIF?
Jag inbillar mig att vi skulle vinna både i det längre och kortare loppet på att Leksand behåller sin plats.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Helt klart Leksand. Två utsålda Globen eller 6500 på Hovet.Kall-El skrev:Bara bra om vi inte använder plastskit som ice projection.
Expert.
Malmö säljer naturligtvis inga direkta storbiljetter. Men kan omöjligt unna den där vidriga föreningen någon som helst framgång. För Sveriges bästa och mitt hjärtas skull så ska Leksand utplånas.Kall-El skrev:Bara bra om vi inte använder plastskit som ice projection.
- SirDIFalot
Säcken och Nymans och deras man-man försvar kan bli en stökig kombination med Linus Hultström nästa år.
Hoppas på en helt ny tränarstab med nytänk.
Hoppas på en helt ny tränarstab med nytänk.
Expert.
Hultströms spel i egen zon kommer att vara vedervärdig oavsett vilken tränare vi har. Tror inte på mirakel, en spelare med hans mentalitet har inte tålamodet eller tänket att bli en bra förvarare. Viktigt att han får spela med en smart center på isen som kan backa upp honom.
- SirDIFalot
Det känns ju inte optimalt att vi spelar ett system som är värsta tänkbara för honom när vi investerat i just honom. Men KG har ju erbjudit Dahlén tränarjobbet så, förhoppningsvis blir det en förändring.Manijock skrev:Hultströms spel i egen zon kommer att vara vedervärdig oavsett vilken tränare vi har. Tror inte på mirakel, en spelare med hans mentalitet har inte tålamodet eller tänket att bli en bra förvarare. Viktigt att han får spela med en smart center på isen som kan backa upp honom.
Expert.
Bye bye Lyx...
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bye bye bajen
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skickas från min iPhone via Tapatalk
- minalman
Alla som någon gång varit både i Tingsryd och Leksand förstår i vilken serie de bägge hör hemma.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Har också tänkt på det där, men unnar bajen all olycka.SirDIFalot skrev:Helt klart Leksand. Två utsålda Globen eller 6500 på Hovet.Kall-El skrev:Bara bra om vi inte använder plastskit som ice projection.
- diftobbe89
Jublar högt, samtidigt som jag är lite orolig över Hultström, han är tokusel i egen zon, precis som jag trodde.
Spela fult