"Vi har gjort allt i vår makt att värva spelare med specialkompetens från andra ligor, men prislappen blev helt enkelt för hög. Vi ser istället till att fylla på laget med attitydspelare, där passar Blomdahl in som vi alltså hämtar efter en slitsam säsong i HockeyAllsvenskan. Patric har under flera säsonger varit kapten i AIK så han vet vad som krävs i en Stockholmsklubb. Han kommer bidra med attityd, kontinuitet samt erfarenhet vilket är extra viktigt den här säsongen. Kontraktet är på 3 år. Patric själv hoppas att fansen kan acceptera honom:
-"Jag skall se till att vinna ert förtroende!" hälsar den blivande djurgårdsspelaren.
-daniel- skrev:"Vi har gjort allt i vår makt att värva spelare med specialkompetens från andra ligor, men prislappen blev helt enkelt för hög. Vi ser istället till att fylla på laget med attitydspelare, där passar Blomdahl in som vi alltså hämtar efter en slitsam säsong i HockeyAllsvenskan. Patric har under flera säsonger varit kapten i AIK så han vet vad som krävs i en Stockholmsklubb. Han kommer bidra med attityd, kontinuitet samt erfarenhet vilket är extra viktigt den här säsongen. Kontraktet är på 3 år. Patric själv hoppas att fansen kan acceptera honom:
-"Jag skall se till att vinna ert förtroende!" hälsar den blivande djurgårdsspelaren.
Blir så jävla förbannad! Hur i H-VETE kan man introducera dessa tröjor!? Vad har svart med vår förening att göra? Jag trodde det var slut på sånt här trams efter 80-talet och 90-talet men TJI fick jag! Förväntar mig att någon startar namninsamling för att stoppa det här!