Ja, in med Cehlin sen stäng butiken på forwardssidan.mb81 skrev:Kan leva med det om vi gör de värvningar vi gör. Ska vi dumpa honom för att värva en ny tredjekedjespelare som är marginellt bättre. Kanske det blir en dålig affär ekonomiskt med tanke på att vi kanske måste betala en del av Alvarez lön.SirDIFalot skrev:KG verkar gilla Alvarez tyvärr.mb81 skrev:Är det givet att Alvarez blir kvar? Får vi in Sallinen och Thoresen så bry jag mig knappt vilka det blir mer eller om det ens blir några mer.SirDIFalot skrev:Sjukt svårt att tolka resten av lagbygget. Dom skulle lika gärna kunna vara klara nu. Med tanke på hur många dom har under kontrakt.
Men är väl naiv och hoppas på Cehlin och en LW till. Men samtidigt vet man ju att Heinerö och Alvarez blir kvar så.. Blir väl förmodligen inte så.
Om det är de sista forwardsvärvningarna som görs kan vi ändå ställa upp typ såhär:
Thoresen-Ljungh-Fällström
Sörensen-Sallinen-Brodin
Hank-Runken-Alvarez
Lundberg-Hage-Heinerö
Vejdemo och Bernhardt kan lättare ta plats i tredje eller fjärde än om det blir fler värvningar.
Men kanske ser laget ut såhär istället. Om juniorerna visar framfötterna!
Thoresen-Ljungh-Fällström
Sörensen-Sallinen-Brodin
Hank-Runken-Bernhardt
Lundberg-Vejdemo-Hage
Thoresen - Sallinen - Fällström
Sörensen - Ljungh - Cehlin
Alvarez - Runken - Brodin
Hank - Hage - Lundberg
Sen tror jag Vejdemo och Bernhardt kommer spela sig till ordinarie platser. Men det är kanske orealistiskt med Cehlin om Heinerö blir kvar.