Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg
Finns inte på kartan att Thoresen kommer till oss. Nu går vi vidare.
Jag är inte arg, och inte besviken.
-
Cehlin har varit riktigt bra senaste matcherna. Kan inte vara så dyr heller. Hoppas han kommer hem. Försök skicka Alvarez till Malmö och spara lite löneutrymme.
Cehlin i Djurgåren nästa säsong, Ja tack!
Jag har ju varit lite kritisk mot Cehlin men nu i kvalet har han varit riktigt bra. Tackar inte nej till honom.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja alltså stämmer de här Thoresen ryktena så vet jag knappt ska ta vägen. Vore HELT osannolikt.
Men ändå helt logiskt; det är viktigt att bo bra och trivas - då kommer han ju naturligtvis hem till världens bästa stad.
Men...vågar inte riktigt tro på det hela. Ännu. Trots att det florerat rykten om det som ökat i intensitet senaste veckorna.
Men ändå helt logiskt; det är viktigt att bo bra och trivas - då kommer han ju naturligtvis hem till världens bästa stad.
Men...vågar inte riktigt tro på det hela. Ännu. Trots att det florerat rykten om det som ökat i intensitet senaste veckorna.
Sallinen
Hultström
Cehlin
Thoresen
Hoppas vi ställt frågan till S.kronwall...
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Hultström
Cehlin
Thoresen
Hoppas vi ställt frågan till S.kronwall...
Skickas från min iPhone via Tapatalk
-
Vart fan fick vi pengar ifrån? Är veteraner verkligen så jävla dyra? Själv sitter man och hoppas på att vi i alla fall får Hultström
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
- Jim Morrison
Thoresen verkar ju dock inte vara superintresserad av högst möjliga lön utan verkar ha riktig hemlängtan och prioriterar trivsel för familjen. Även om han förstås inte är billig.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Cehlin istället för Alvarez. Ja tack.
Vi får dock vänta på Sallinen och co. tre dagar till då Malmö ser ut att vinna idag
Va händer!? Hoppas! Alltid sagt att KG är en av dom absolut bästa sportcheferna alla kategorier! 

Trist för Cehlin att avsluta dagens match med en bjudning på blålinjen, som slutar med att M. Tjärnqvist skrinnar (!) ifrån Hultström och lägger in den i tom kasse.
Men är det att vi får alla tv pengar som gör att vi kan handla så bra spelare, eller är det nån som pumpar in extra pengar?
Jag tänkte på det, men vafan, man vågar ju inte ens hoppas!SirDIFalot skrev:Förvånad att det inte blev mer hets över mitt avatar-byte
Sorry, jag var upptagen men här får du faktiskt dispensSirDIFalot skrev:Förvånad att det inte blev mer hets över mitt avatar-byte