SHL 2014-15
- Farstakostym
Re: SHL 2014-15
Ganska komiskt att det är Djurgårdare (framtida och föredetta) som räddar Leksand. Guter, Cehlin Sallinen och Hultström har varit dom enda målskyttarna i flera matcher.
Re: Sv: SHL 2014-15
som nils andersson och jens jakobs för malmö :pFarstakostym skrev:Ganska komiskt att det är Djurgårdare (framtida och föredetta) som räddar Leksand. Guter, Cehlin Sallinen och Hultström har varit dom enda målskyttarna i flera matcher.
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Visserligen så är jag glad för Cehlins skull, men fan. Skärp dig. Du har chansen att bli en hjälte och spela ur den där jävla trottoarföreningen. Gör självmål!
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Eftersom 15/16-tråden är låst får man gratulera SHL till karlskrona och rögle i den här. Tjena!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Vad fan? Jag har aldrig sett något liknande på en hockeyplan (på uppvärmningen dessutom). Det där är givetvis misshandel och ska anmälas. Hoppas att så skett också.
Gissar att han är avstängd eller?
Grund för livstids avstängning?Glory1 skrev:
Vad i helvete!?
Inget straff hittills. Spelade idagStaten skrev:Vad fan? Jag har aldrig sett något liknande på en hockeyplan (på uppvärmningen dessutom). Det där är givetvis misshandel och ska anmälas. Hoppas att så skett också.
Absolut, åtminstone i Svensk hockey och så får jag väl på att gratulera Rögle till SHL platsen att Västerås skulle floppa hade jag på känn då hela den staden har en förloraraura som heter dugaVikas skrev:Grund för livstids avstängning?Glory1 skrev:
Vad i helvete!?
- MarcusDaze
Fel tråd.
Rögle bäst när det gäller som vanligt! Ingen skräll detta direkt
Grattis till Rögle.
Synd för oss som går miste om en suverän bortaresa på mycket behagligt avstånd.
Ekonomiskt praktuselt misstänker jag då det är mycket dyrare att resa till Ängelholm för att inte tala om hur lite folk Rögle drar till Hovet jämfört med VIK.
Enda positiva med detta torde vara att Rögle säkert var ett av de lag som SHL verkligen inte vill ha upp.
Även om det tar emot hoppas jag att Leksand håller sig kvar. Ekonomiskt för vår del är två potentiellt utsålda globar mot Leksand så satans mycket mer värt jämfört med 2x kanske 7k mot MIF.
Ekonomiskt praktuselt misstänker jag då det är mycket dyrare att resa till Ängelholm för att inte tala om hur lite folk Rögle drar till Hovet jämfört med VIK.
Enda positiva med detta torde vara att Rögle säkert var ett av de lag som SHL verkligen inte vill ha upp.
Även om det tar emot hoppas jag att Leksand håller sig kvar. Ekonomiskt för vår del är två potentiellt utsålda globar mot Leksand så satans mycket mer värt jämfört med 2x kanske 7k mot MIF.
- diftobbe89
Alltså vafan gör karln?Glory1 skrev:
Vad i helvete!?
Bland det fegaste jag sett.
Spela fult
Västerås har aldrig dragit folk men jag håller med dig om att Västerås hade varit en behagligare bortamatch ur geografisk synpunktKall-El skrev:Grattis till Rögle.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Om Malmö nu missar fullbordar M. Tjärnqvist sin förlorarsvit med degraderingar och missade kval (gick från Rögle till Malmö i år)
Säsongskort | Hovet A9 | Tele2 A109
Ständig medlem | DIF Hockey | DIF Fotboll | Järnkaminerna
Ständig medlem | DIF Hockey | DIF Fotboll | Järnkaminerna