Difarn skrev:Djurgårn´s lugn på värvarmarknaden gör mig orolig!!!!!!!!!
Jag klarar inte ytterligare ett år med Djurgår´n Light!!!!!!!!!!
Fick i går inbetalningskort om förnyat medlemsskap, tror att Jag hoppar av och gör ett försök att inte vara så "engagerad" (intresserad).
Detta betyder för den skull inte att Jag håller på någon annan klubb!
- Djurgår´n for ever!
Tror du att det är så lätt att värva en spelare det är inte direkt som att gå och handla i vilken ICA butik som helst, så jag tror knappast dem är lugna utan dem jobbar nog på. Det klart du ska förnya ditt medlemsskap, finns inget skäl att inta vara det.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Måste säga att den där grannen till Ragnarsson egentligen kanske är en gran? Verkar som han lider av någon slags prestationsnoja i att sprida skitsnacka i alla fall.
Fick i går inbetalningskort om förnyat medlemsskap, tror att Jag hoppar av och gör ett försök att inte vara så "engagerad" (intresserad).
- Djurgår´n for ever!
Tror du att det är så lätt att värva en spelare det är inte direkt som att gå och handla i vilken ICA butik som helst, så jag tror knappast dem är lugna utan dem jobbar nog på. Det klart du ska förnya ditt medlemsskap, finns inget skäl att inta vara det.
Du ska ju självklart förnya ditt medlemskap, bara 300 kr..djurgårn behöver vårt stöd(supporternas)
- Djurgår´n for ever!
Jag tycker du ska byta nick till "Medgångssupportern". Så där talar en äkta kräsen jävel. Om du gillar DIF så mycket SKA du vara medlem, och bidra med 200 spänn (om du är Junior förstås). Annars - Skäms!
Själv så tvekade jag inte en sekund med att betala min avgift.
Vad som bekymrade mig var att jag har varit medlem i 9 år nu (inkl. kommande säsong). Det är mer än halva mitt liv, och jag har bara betalat 1800 kr i avgift. Det är för lite. Höj medlemsavgiften för juniorer, DIF Hockey!
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2007-04-26 17:35:56, redigerad totalt 1 gånger.
Jonas Höglund stannar i FBK. Inte särskilt oväntat.
Var först skeptisk till Höglund, men rent hockeymässigt hade han nog tillfört en del. En högerskytt och riktigt bra målskytt samt ett rejäl hot i power play.
Nu får vi väl gå på nästa alternativ. Kanske hade det kunnat vara Miloslav Horava, men han läser jag är i stort sett klar för Luleå.