Japp, det gjorde han. Användare "tdk" är helt fel ute. Hoppas att Thörn vill komma tillbaks efter ett år där uppe.stolpskott skrev:Håller inte alls med dej, dom gångerna han fick spela så i stort sätt producerade han!tdk skrev:wiiii detta var nog bland det bästa som har hänt på ett bra tag då vi slapp Thörn
Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
- Ritterwand
Inte för att var petig, men eftersom att kontraktet är på två år så kommer han tidigast tillbaka om två år.Ritterwand skrev:Japp, det gjorde han. Användare "tdk" är helt fel ute. Hoppas att Thörn vill komma tillbaks efter ett år där uppe.stolpskott skrev:Håller inte alls med dej, dom gångerna han fick spela så i stort sätt producerade han!tdk skrev:wiiii detta var nog bland det bästa som har hänt på ett bra tag då vi slapp Thörn
En förlust, men truppen är för stor och det här ju varit klart länge att han ska lämna. Jag tror det har gått långa diskutioner om man ska behålla han eller inte, bra kille helt enkelt!
Tror att det här kan vara bra för hans utveckling och att han vill komma tillbaka till oss om två år.
Djurgår'n tills jag dör!
- Remy Lebeau
Tyvärr verkar de flesta här inne tro att spelare som lämnar oss kommer tillbaka efter att de har fått ett genombrott. Thörn ville själv stanna men fick inte, tror inte han kommer tillbaka i första taget. Dessutom lär de rika klubbarna vara ett hetare alternativ.Bladman skrev:Inte för att var petig, men eftersom att kontraktet är på två år så kommer han tidigast tillbaka om två år.Ritterwand skrev:Japp, det gjorde han. Användare "tdk" är helt fel ute. Hoppas att Thörn vill komma tillbaks efter ett år där uppe.stolpskott skrev:Håller inte alls med dej, dom gångerna han fick spela så i stort sätt producerade han!tdk skrev:wiiii detta var nog bland det bästa som har hänt på ett bra tag då vi slapp Thörn
En förlust, men truppen är för stor och det här ju varit klart länge att han ska lämna. Jag tror det har gått långa diskutioner om man ska behålla han eller inte, bra kille helt enkelt!
Tror att det här kan vara bra för hans utveckling och att han vill komma tillbaka till oss om två år.
På det stora hela så är det givitvis tråkigt.
-
Björn Melin vore en riktigt fin värvning. Melin som var med i guldlaget från VM ifjol och inte riktigt lyckats ta plats i Anaheim och ser ut att vända mot Europa igen och Elitserien? Melin är stor, stark, högerfattad, teknisk och relativt målfarlig! Lite utav en Ölvestad fast bättre.
Hörnqvist-Linkan-Melin
Hörnqvist-Linkan-Melin
Melin kommer att gå till Hv71, skulle han gått till oss hade jag inte placerat han i den kedjan, även om det hade varit en riktigt jävla hett kedja.Erik Kloth skrev:Björn Melin vore en riktigt fin värvning. Melin som var med i guldlaget från VM ifjol och inte riktigt lyckats ta plats i Anaheim och ser ut att vända mot Europa igen och Elitserien? Melin är stor, stark, högerfattad, teknisk och relativt målfarlig! Lite utav en Ölvestad fast bättre.
Hörnqvist-Linkan-Melin
-
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=1692
Här är en spelare som skulle passa klockrent i Djurgården. Med hjälp av han så kan vi kanske få lite mer än 1 femma som producerar.
Här är en spelare som skulle passa klockrent i Djurgården. Med hjälp av han så kan vi kanske få lite mer än 1 femma som producerar.
Höglund blir kvar i Färjestad en säsong till.
http://hockeymagasinet.fpgroup.se/cldoc ... /18210.htm
Negativt!!!!!!!!
Djurgårn´s lugn på värvarmarknaden gör mig orolig!!!!!!!!!
Jag klarar inte ytterligare ett år med Djurgår´n Light!!!!!!!!!!
Fick i går inbetalningskort om förnyat medlemsskap, tror att Jag hoppar av och gör ett försök att inte vara så "engagerad" (intresserad).
Detta betyder för den skull inte att Jag håller på någon annan klubb!
- Djurgår´n for ever!

Jag klarar inte ytterligare ett år med Djurgår´n Light!!!!!!!!!!
Fick i går inbetalningskort om förnyat medlemsskap, tror att Jag hoppar av och gör ett försök att inte vara så "engagerad" (intresserad).
Detta betyder för den skull inte att Jag håller på någon annan klubb!
- Djurgår´n for ever!
Undrar hur FBK har tänkt sig använda sig av alla forwards... 16 st!Huddinge skrev:Höglund blir kvar i Färjestad en säsong till.
-
-