Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägget

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg

Inlägg av Jim Morrison »

Jag tror inte Samme gillar Säcken eller hans spelidé överhuvudtaget. Eller vilka sorters spelare han prioriterar/bortprioriterar.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Debacle
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Debacle »

Jim Morrison skrev:Jag tror inte Samme gillar Säcken eller hans spelidé överhuvudtaget. Eller vilka sorters spelare han prioriterar/bortprioriterar.
Så var det, Jocke men framför allt Samme hade många meningsskiljaktigheter med tränarna om hur det coachades och vilket upplägg laget hade.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Debacle skrev:
Jim Morrison skrev:Jag tror inte Samme gillar Säcken eller hans spelidé överhuvudtaget. Eller vilka sorters spelare han prioriterar/bortprioriterar.
Så var det, Jocke men framför allt Samme hade många meningsskiljaktigheter med tränarna om hur det coachades och vilket upplägg laget hade.
Inte så konstigt egentligen. Hoppas vi presenterar en ny huvudtränare snart.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Farstakostym

Inlägg av Farstakostym »

Kan inte uttala mig om Heinerö har en stor talang eller inte då jag inte följer laget så pass ytligt. Men han har inte bidragit med poäng och det är argument nog för att vara en offensiv spelare. Sen att han saknat jämmt med speltid spelar nog in men jag ser verkligen inte att han ska blomma ut. Många verkar glömma att han är 23 och inte 18.
superfast

Inlägg av superfast »

Avdelning: Jävligt silly

Så Martin Thörnberg säger att några kommer säkert att bli besvikna på hans framtida klubbval.
http://www.hockeysverige.se/2015/03/26/ ... -besvikna/

Men det vore väl ändå för bra för att vara sant om han skulle spela i DIF? Stockholm som lockar?
Användarvisningsbild
Farstakostym

Inlägg av Farstakostym »

superfast skrev:Avdelning: Jävligt silly

Så Martin Thörnberg säger att några kommer säkert att bli besvikna på hans framtida klubbval.
http://www.hockeysverige.se/2015/03/26/ ... -besvikna/

Men det vore väl ändå för bra för att vara sant om han skulle spela i DIF? Stockholm som lockar?

Ja, det vore det. Inte en chans att ha spelar för oss nästa säsong.
Challiato

Inlägg av Challiato »

Jag har alltid tyckt att Heinerö gjort det bra, och visat på stor potential. I HA tycker jag han var extremt rolig att titta på i kedjan med Ljughen.. ge han en plats i 3:e linan istället för Alvarez... Heinerö är väldigt skicklig med klubban, har "bra" fart och bra speluppfattning. Ok skott.
1 år av SHL och nu en försäsong med ett par extra kilon kommer att göra under för han. Tror redan nu (om han är kvar) kan bli nästa års utropstecken
superfast

Inlägg av superfast »

Ja, det vore det. Inte en chans att ha spelar för oss nästa säsong.
Sillykiller.
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Ser ju mycket hellre att Heinerö ges chansen jämfört med en spelare som t ex Alvarez.
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Snälla ge oss nu raka besked på att Nilson och Fleury inte kommer spela med oss nästa säsong!
ciirree

Inlägg av ciirree »

Sist när man presenterade Brodin så skrev man kl 09 på morgonen att Basse och Nordlund lämnar. Hoppas man kör en liknande idag!!
mb81
Säsongskort: Ja

Inlägg av mb81 »

ciirree skrev:Sist när man presenterade Brodin så skrev man kl 09 på morgonen att Basse och Nordlund lämnar. Hoppas man kör en liknande idag!!
Att Hedman är klar?
Användarvisningsbild
bastis7

Inlägg av bastis7 »

Kall-El skrev:Ser ju mycket hellre att Heinerö ges chansen jämfört med en spelare som t ex Alvarez.

Har mkt hellre Sillen i truppen än båda dem, det bästa skulle verkligen vara att hitta nya klubbadresser till dem.
ciirree

Inlägg av ciirree »

mb81 skrev:
ciirree skrev:Sist när man presenterade Brodin så skrev man kl 09 på morgonen att Basse och Nordlund lämnar. Hoppas man kör en liknande idag!!
Att Hedman är klar?
Regin vore snäppet roligare ;)
Men jag är en av dem som är för Hedman - förutsatt att man tar in spets så Hedman spelar i tredje/fjärdekedjan. Jag vill inte ha honom bland de två första.
Rix

Inlägg av Rix »

Om Heinerö ska kunna producera måste han nästan lira top 6 och PP. Där finns det spelare som jag håller före honom. Alvarez eller Heinerö spelar ingen större roll för mig, tycker båda har en hel del att bevisa.
Låst