Eller så trissar dom enbart upp stämningen i tråden för att få igång denMattebo skrev:Håller med, låter inte som någon dussinvärvning. Antingen nåt på ledarsidan eller en helt oväntad spelare, om det ska presenteras snart. Våra rykten lirar ju fortfarande allihopa.ciirree skrev:Både Sjöwall och Sir säger att det kommer hända saker. "Ojoj" från Sjöwall blandat med "Hoppas ryktena stämmer" från Sir känns som en Thoresen typ.
Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg
-
Benjamin L. Willard
Hehe jag frågade mrmadhawk och fick bara svaret "vi får se" så något är helt klart på gång.
När Sjöwall och SDA hypar då känner väl åtminstone jag att det kan vara något på gång, som är bra dvs.Vikas skrev:Nu hypas det, men folk kommer som vanligt bli besvikna
Sjukt skrytbehov man måste ha om man ska in och droppa "oj oj oj" och "hoppas ryktena stämmer" "kan hända grejer" osv. Tala ur skägget eller skriv inget alls. Riktigt irriterande.
Mvh
/Gnällbengt
Mvh
/Gnällbengt
2014-04-07, vad hände?
- Kebabtallrik
- Säsongskort: Ja
På vilket sätt har ni(sjöwall och SirDIF) "insyn" egentligen?
Med tanke på vilka spelartyper dessa båda herrar brukar vara svaga för kanske vi snarast borde oroa oss! 
Corsi/Fenwick måste ja vara grymt bra om dom yttrar sig positivt. Thats the only way...
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Haha well said brothaKall-El skrev:Med tanke på vilka spelartyper dessa båda herrar brukar vara svaga för kanske vi snarast borde oroa oss!
Spela fult
Defensivt inriktad back med 46 VM-matcher på meritlistan enligt mina uppgifter.Sjöwall skrev:Ojojoj...
-Skickat från min OnePlus One via TapaTalk-
Steve Moses lämnar Jokerit, skulle kunna vara nåt...
Re: Sv: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första in
hahaha lassen :pSalas skrev:Defensivt inriktad back med 46 VM-matcher på meritlistan enligt mina uppgifter.Sjöwall skrev:Ojojoj...
-Skickat från min OnePlus One via TapaTalk-
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Moses spelar i NHL eller får en skyhög lön i St. Petersburg/CSKA Moskva nästa säsong. Perfekt ålder och en kanonsäsong bakom sig. Inte en chans i världen att han byter ner sig, och då finns det bara de två ovan nämnda alternativen.Göte skrev:Steve Moses lämnar Jokerit, skulle kunna vara nåt...
Sillen klar... Utan tvekan! Skaplig "Ojojoj" reaktion på denKall-El skrev:Med tanke på vilka spelartyper dessa båda herrar brukar vara svaga för kanske vi snarast borde oroa oss!
Haha vad är syftet att skriva i tråden att något stort är på gång och sen inte droppa ett namn? Det ni hört är ett rykte eller så har ni en bra källa, men ge oss ett namn.
- Farstakostym
Douglas Murray fick inte NHL-kontrakt. Vet inte om han kan vara något men rutinerad är han allt.