Alla mål från säsongen. Snyggast enligt mig är Sörensens hemma mot Brynäs den 28 december.
De tre skönaste vinsterna den här säsongen:
1. Djurgården - Leksand 4-3 (OT) den 27 februari.
2. Färjestad - Djurgården 1-2 den 31 januari.
3. Djurgården - HV71 5-2 den 17 januari.
LHF - DIF 25 februari var nästan skönare vinst än DIF - LIF 27 februari imo.
FHC - DIF 12 februari var jävligt saftig också.
Röstade på Joakim Erikssons 2-0-mål mot Leksand i andra omgången då Mikael Samuelsson så enkelt men snyggt gör en dragning och levererar öppet mål åt Eriksson.
SirDIFalot skrev:26:33 på Sallinen och 23:23 på Cehlin i en 60 min match. Snacka om förtroende från tränarna. Guter och Åslin spelade kring 16 min liksom.
sen var ryno, bergenström, käkhonen och ritola borta så blir ju att alla andra får mera speltid.
SirDIFalot skrev:26:33 på Sallinen och 23:23 på Cehlin i en 60 min match. Snacka om förtroende från tränarna. Guter och Åslin spelade kring 16 min liksom.
sen var ryno, bergenström, käkhonen och ritola borta så blir ju att alla andra får mera speltid.
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Fast sallinen har ju legat över 26 minuter ett flertal gånger under säsongen. Spelar nästan alltid mest i LIF även när dina gubbar är med.
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Fast sallinen har ju legat över 26 minuter ett flertal gånger under säsongen. Spelar nästan alltid mest i LIF även när dina gubbar är med.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Och i Cehlins fall är det förstås intressant att det är han och inte Åslin eller Guter som går upp på 23 minuter, eller att dom inte fördelar ut istiden på dom.
EG har verkligen fortfarande potential att avgöra matcher helt på egen hand, åt fel håll.
Jösses vad han är överkonstruktiv i egen zon i trängda lägen, varit på väg 3-4 gånger nu att ge luleå matchen
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Lee Harvey Oswald skrev:EG har verkligen fortfarande potential att avgöra matcher helt på egen hand, åt fel håll.
Jösses vad han är överkonstruktiv i egen zon i trängda lägen, varit på väg 3-4 gånger nu att ge luleå matchen
Ja han har ju sin hockeyuppfostran hos oss där mantrat är att alltid passa i trängda lägen
Är bara en härlig känsla som infinner sig... Se nr 9 Johan Poeten Forsberg i Fuleå som förlorare. Han har inte förtjänat att stå som vinnare denna säsong..Du skulle suttit avstängd på botbänken o skämts