pulverapa skrev:Djurgårdshjärtat blöder när man ser ansiktsuttrycken på Cehlin och Guter. Framförallt Guter.
Tycker synd om Sillen när man ser att han favoritmarkerar och lajkar Stockholms Stolthet videon på sociala medier när man vet att han samtidigt sitter i någon lägenhet/hotelrum i Leksand och bara vill hem. Stackars pojk.
Haha tänkte också på det! Tror fan skulle lyfta flera snäpp om han fick komma hem.
Som sagt. Många mår bättre av att komma hem.
Tror också mycket på Cehlin.
ciirree skrev:Haha Lusth får ljudmicken i ansiktet under time-out.
Han svarar med att vifta med armen och skrika något tillbaka
Tycker det såg ut som att han blev förbannad över att de buggar timeouten. Förståeligt, aldrig förstått det där med att media ska sitta som klisterlappar på lagen nuförtiden. I stort sett så att vinnarintervjuerna tas i bastun efter matcherna. Absolut inget petande med mikrofonerna under timeouterna. Dessa är till för spelarna ENDAST!
EDIT: Jihde bekräftar att Lusth fick micken i ansiktet. Jag hade fel!
Senast redigerad av Manijock den 2015-03-18 21:43:03, redigerad totalt 1 gånger.
pulverapa skrev:Djurgårdshjärtat blöder när man ser ansiktsuttrycken på Cehlin och Guter. Framförallt Guter.
Tycker synd om Sillen när man ser att han favoritmarkerar och lajkar Stockholms Stolthet videon på sociala medier när man vet att han samtidigt sitter i någon lägenhet/hotelrum i Leksand och bara vill hem. Stackars pojk.
Är det av de orsakerna som du vill ha tillbaka Sillen?
Det skulle förklara saken bättre än de spelmässiga kvalitéerna som han visar upp i dessa kvalmatcher?
Ja, jag har ju sagt att jag vill ha tillbaka yngre tilltänkta stommen som vi fostrade och förlorade när vi åkte ur. Josefson och Krüger för bra. Men Norman, Cehlin och Brodin. Helst dom två förstnämnda. Dom kommer inte bli tillräckligt bra för NHL och kan bli nya Falk, Otto, Jimmie etc.
Som spelare gillar jag han som fan dock. En spelartyp som tilltalar mig personligen i alla fall.
Norman ja tack, men spelare som Sillen och Brodin?
Skall vi plocka in spelare av den sorten måste vi göra oss av med killar som Alvarez, Heinerö osv annars kommer vi stå där med 15 forwards av "mellanmjölkskvalité".
Är det av de orsakerna som du vill ha tillbaka Sillen?
Det skulle förklara saken bättre än de spelmässiga kvalitéerna som han visar upp i dessa kvalmatcher?
Ja, jag har ju sagt att jag vill ha tillbaka yngre tilltänkta stommen som vi fostrade och förlorade när vi åkte ur. Josefson och Krüger för bra. Men Norman, Cehlin och Brodin. Helst dom två förstnämnda. Dom kommer inte bli tillräckligt bra för NHL och kan bli nya Falk, Otto, Jimmie etc.
Som spelare gillar jag han som fan dock. En spelartyp som tilltalar mig personligen i alla fall.
Norman ja tack, men spelare som Sillen och Brodin?
Skall vi plocka in spelare av den sorten måste vi göra oss av med killar som Alvarez, Heinerö osv annars kommer vi stå där med 15 forwards av "mellanmjölkskvalité".
Intressant att både Cehlin och Sallinen fortsätter få så stort förtroende och spela ihop. Trots tränarbyte och enorm förlusstreak. Typiska coachfavoriter?
SirDIFalot skrev:Intressant att både Cehlin och Sallinen fortsätter få så stort förtroende och spela ihop. Trots tränarbyte och enorm förlusstreak. Typiska coachfavoriter?
ciirree skrev:Haha Lusth får ljudmicken i ansiktet under time-out.
Han svarar med att vifta med armen och skrika något tillbaka
Tycker det såg ut som att han blev förbannad över att de buggar timeouten. Förståeligt, aldrig förstått det där med att media ska sitta som klisterlappar på lagen nuförtiden. I stort sett så att vinnarintervjuerna tas i bastun efter matcherna. Absolut inget petande med mikrofonerna under timeouterna. Dessa är till för spelarna ENDAST!
EDIT: Jihde bekräftar att Lusth fick micken i ansiktet. Jag hade fel!
Ja du såg det sen också. Jag trodde han skrek på någon i andra båset först men sen såg någon på Twitter att han fick mikrofonen där och visade bild.
Jag håller med. Det börjar bli för mycket på.
Ser inte ut som att alla lag är bekväma med detta heller.
SirDIFalot skrev:Lars Haugen klar för FBK. Han dom jagat i flera år och Rocky tyckte vi skulle utmana FBK om inför vårt andra år i HockeyAllsvenskan.
Tycker ändå det är lite skumt, inte att de tar in Haugen för det är en riktigt bra målvakt, men känns ändå som att Pogge har gjort det bra i år. Vet att Pw lämnade. Men tror varken Pogge eller Haugen är så sugna på att agera andra målvakt längre perioder.