MN skulle framstå som en hjälte!Glory1 skrev:Drömvärvning! Tillsammans med Ledin och Jämtin som någon skrev ovan. Vilken härlig kedjaKebabtallrik skrev:Johan Forsberg sitter på ett utgående kontrakt.
Vi kan signa honom så Ahlen och Fernholm får leka med honom på träningarna.
Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägget
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Det skulle ju vara lite typiskt KG om han skulle värvas!Kebabtallrik skrev:Johan Forsberg sitter på ett utgående kontrakt.
Vi hade 193 powerplay förra året och 159 boxplay.
Vi hade näst flest powerplay, bara Frölunda hade fler. Vi hade näst minst boxplay, bara Leksand hade färre.
Om vi nu var så jävla tokusla offensivt som många vill hävda, och vi ofta (enligt matchtrådarna) blev missgynnade av konstiga domarbeslut - hur fan går detta då ihop?
Min post ligger i silly-season av den enkla anledningen att vi många är överens om att vårt PP-spel måste upp två nivåer till nästa år.
Vi hade näst flest powerplay, bara Frölunda hade fler. Vi hade näst minst boxplay, bara Leksand hade färre.
Om vi nu var så jävla tokusla offensivt som många vill hävda, och vi ofta (enligt matchtrådarna) blev missgynnade av konstiga domarbeslut - hur fan går detta då ihop?

Min post ligger i silly-season av den enkla anledningen att vi många är överens om att vårt PP-spel måste upp två nivåer till nästa år.
- minalman
Hade vi varit bättre i PP hade vi inte fått lika många utvisningar med oss.
Avd. Svensk Domarnivå.
Avd. Svensk Domarnivå.
Vi är väl nästan alltid i topp när det gäller att få med oss Power play. Vi får med oss många tveksamma utvisningar på Hovet när domaren faller för publiktrycket.
Haha fatta den presskonferensen med Kareel, Säcken, Stoppel och Forsberg.bastis7 skrev:Det skulle ju vara lite typiskt KG om han skulle värvas!Kebabtallrik skrev:Johan Forsberg sitter på ett utgående kontrakt.
Avdelning: "Vi missbedömde reaktionerna på den här värvningen"... Då tror jag till och med Grisfots läktare skulle stämma in i Avgå-kören.
Inga jävla backar som inte kan agera i egen zon tack.
Om inte tanken är att de enbart skall spelas i PP.
Om inte tanken är att de enbart skall spelas i PP.
- Jim Morrison
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Hoppas detta stämmer.Jim Morrison skrev:http://www.expressen.se/sport/hockey/sh ... -till-dif/
Brodin tydligen klar på tre år.
-
Jim Morrison skrev:http://www.expressen.se/sport/hockey/sh ... -till-dif/
Brodin tydligen klar på tre år.
Hmm då är det bara frågan om han är tänkt till 1-2 linan eller om det betyder att Ahlén inte får fortsatt förtroende?
Woohoo där landade framtidens Ölvestad. För en gångs skull, bra jobbat Stoppel...Om uppgifterna stämmer det vill säga!
Hoppas han är tänkt som en ersättare till Ahlén. Isåfall har vi gjort ett rejäääääält uppköp. Precis i den riktningen jag vill att vi ska gå. Ut med allsvenska lirare och byt upp oss med bättre SHL-versioner. Perfekt lekkamrat till Hank!
Hoppas han är tänkt som en ersättare till Ahlén. Isåfall har vi gjort ett rejäääääält uppköp. Precis i den riktningen jag vill att vi ska gå. Ut med allsvenska lirare och byt upp oss med bättre SHL-versioner. Perfekt lekkamrat till Hank!
Senast redigerad av Manijock den 2015-03-11 14:58:24, redigerad totalt 1 gånger.
- minalman
Kul för brynäsfansen! Brodin gör en wesslau.
- Jim Morrison
Jag tvivlar stort på att Brodin är sedd som någon ersättare till Ahlén. Tror han kommer för att spela top6 och blir betald därefter.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- minalman
Vi vill ha Micke kvar!