Nu har ju inte jag någon aning om vad han syftar på, men jag kan ge mig på en gissning. Det pratades väl om att Marcus Nilson spred dålig stämning i omklädningsrummet och hade en förmåga att ta för stor plats har jag för mig? Minns inte vem det var som sa det.Jim Morrison skrev:Varför skulle ingen förvänta sig det där?Godnoken skrev:"Marcus Nilson, 37, forward
– Det finns ett helt register om honom. Men en gladare människa får man leta efter. Han är alltid positiv, trots att han har skador. Nu ser han ut lite som Forrest Gump när han går runt med två knäskydd. Ändå kör han på. Han sprider mycket glädje, känns bra att han är tillbaka i Djurgården där han hör hemma."
Det här är det nog inte många som förväntade sig på forumet.
Otroligt kul läsning för övrigt. Man ångrar ju att man slöt med ishockeyn. Få ställen man blir så samspelta som i ett hockeylag.
DIF i Media
Re: DIF i Media
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det var väll Otto som nämde detta?daaviid skrev:Nu har ju inte jag någon aning om vad han syftar på, men jag kan ge mig på en gissning. Det pratades väl om att Marcus Nilson spred dålig stämning i omklädningsrummet och hade en förmåga att ta för stor plats har jag för mig? Minns inte vem det var som sa det.Jim Morrison skrev:Varför skulle ingen förvänta sig det där?Godnoken skrev:"Marcus Nilson, 37, forward
– Det finns ett helt register om honom. Men en gladare människa får man leta efter. Han är alltid positiv, trots att han har skador. Nu ser han ut lite som Forrest Gump när han går runt med två knäskydd. Ändå kör han på. Han sprider mycket glädje, känns bra att han är tillbaka i Djurgården där han hör hemma."
Otroligt kul läsning för övrigt. Man ångrar ju att man slöt med ishockeyn. Få ställen man blir så samspelta som i ett hockeylag.
Edit: dubbelpost
Senast redigerad av bastis7 den 2015-03-07 20:50:36, redigerad totalt 1 gånger.
bastis7 skrev:MarcusDaze skrev:Det var väll Otto som nämde detta?daaviid skrev:Nu har ju inte jag någon aning om vad han syftar på, men jag kan ge mig på en gissning. Det pratades väl om att Marcus Nilson spred dålig stämning i omklädningsrummet och hade en förmåga att ta för stor plats har jag för mig? Minns inte vem det var som sa det.Jim Morrison skrev:Varför skulle ingen förvänta sig det där?Godnoken skrev:"Marcus Nilson, 37, forward
Och han lör ju veta rätt mkt om MN med! Oväntat att Telkan inte snackar skit om honom liksom
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nilson kan ju helt enkelt ha ändrat sig och respekterar omklädningsrummet mer idag gentemot när Otto spelade ihop med Nilson.
Det är ju bra om han lärde sig någonting i Hv isf!MarcusDaze skrev:Nilson kan ju helt enkelt ha ändrat sig och respekterar omklädningsrummet mer idag gentemot när Otto spelade ihop med Nilson.
Tack, helt fantastiskt att t.o.m få skratta lite ikväll när säsongen tar slut på hovet.Kalliasson skrev:Kul läsning, alltid roligt med lite inside informationdaaviid skrev:”Han är smartast & han sköt bazooka”erspi skrev:Är det någon som har http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... easer=true
Tellqvist avslöjar: Det visste du inte om spelarna i Djurgården
Han gillar högrev och har bryggt egen öl.
Han har skjutit bazooka
Du är med oss överallt, Stefan.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Ser inget utbrott? Får upp sporten 19:10
Nerplockad överallt.. kanske inte har rättigheter eller dyliktMangemus skrev:Ser inget utbrott? Får upp sporten 19:10
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Sändningen finns väl kvar på csports.Andspe skrev:Nerplockad överallt.. kanske inte har rättigheter eller dyliktMangemus skrev:Ser inget utbrott? Får upp sporten 19:10
Expert.
Dock inte klippet på TV4 som även bl.a. retweetades av WikenSirDIFalot skrev:Sändningen finns väl kvar på csports.Andspe skrev:Nerplockad överallt.. kanske inte har rättigheter eller dyliktMangemus skrev:Ser inget utbrott? Får upp sporten 19:10
- Klaudius21
Challe Berglund följde DIFpoddens tips att skaffa Twitter ser jag 

-
Sitter och njuter av den jävla sopan till supporter som sålde alla sina tröjor, kepsar och dylikt och sa till tidningarna att han skulle börja heja på Leksand istället,
Hittar tyvärr inte nyheten på internet så kan ej länka
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Den var ju fejk?olympusPr1me skrev:Sitter och njuter av den jävla sopan till supporter som sålde alla sina tröjor, kepsar och dylikt och sa till tidningarna att han skulle börja heja på Leksand istället,