Playin match 1: Luleå - Djurgårdens IF, 7/3 2015

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Morwin
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Sv: Playin match 1: Luleå - Djurgårdens IF, 7/3 2015

Inlägg av Morwin »

#10 skrev:Klart det blir avstängning, synd att han skulle göra det, onödigt.
blir väl 20 matcher för att shl hatar Djurgården.

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Re: Playin match 1: Luleå - Djurgårdens IF, 7/3 2015

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Jaja, vi får se detta som extra festligt Bonus-stryk, vi skulle ju egentligen kvalat.

Är fortfarande glad över att vi slapp, ju mer jag tänker på det
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan

Inlägg av #10 »

Debacle skrev:
#10 skrev:
Kall-El skrev:
Jim Morrison skrev:Är det den här hockeyn folk vill se nästa säsong? Ni som vill ha kvar Säcken?
Ja tack för jag vill klara mig kvar i högsta serien.
20 spelare på isen och allt är tränarens fel, byt tränare nu så blir det SM guld.
Samtidigt är det sarg ut varenda jävla gång vi vinner pucken, jag vet att spelare är räddare för att göra bort sig än att våga göra något kreativt då det är en vedertagen synpunkt även hos spelarna. Så fort du gör misstag och inte heter Samuelsson eller Eriksson så får du nöta bänk så fort du försökt dra en gubbe och misslyckats.

Usch.
Nöta bänk??? Inte många som blivit bänkade i år.
Användarvisningsbild
minalman
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av minalman »

Vi får hoppas på andra chansen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
DIF-DIF

Inlägg av DIF-DIF »

På hovet kan vi nog bjuda upp till kamp så än är det inte kört. Hattrick av Englund på måndag så är vi tillbaka i matchen. :D
Staten

Inlägg av Staten »

Haha Susanne Sjögren hånade oss verkligen. Då är det illa. Då är det jävligt illa.
DIFwishes

Inlägg av DIFwishes »

Lee Harvey Oswald skrev:
DIFwishes skrev:
Lee Harvey Oswald skrev:
DIFwishes skrev:Vilken av spelarna kan vi offra att hämnas på huvudtacklaren?
Det tar vi i slutet av nästa match
Nej, det är nu det skall göras, och få fuleå att skita i brallan inför nästa match
Rent hypotetiskt lever ju matchserien fortfarande, men inte i slutet av nästa match
Just därför, att matchserien fortfarande lever
Morwin

Inlägg av Morwin »

DIFwishes skrev:
Lee Harvey Oswald skrev:
DIFwishes skrev:
Lee Harvey Oswald skrev:
DIFwishes skrev:Vilken av spelarna kan vi offra att hämnas på huvudtacklaren?
Det tar vi i slutet av nästa match
Nej, det är nu det skall göras, och få fuleå att skita i brallan inför nästa match
Rent hypotetiskt lever ju matchserien fortfarande, men inte i slutet av nästa match
Just därför, att matchserien fortfarande lever
inte om vi sitter kvar på bussen som idag.

DIFwishes

Inlägg av DIFwishes »

Är så obeskrivligt besviken på spelarna i den här matchen. Åkte omkring som rädd sillar, och var universum från något som skulle kunna likna en Järnkamin. Trodde verkligen att de skulle åka upp till mongoland och köra skiten ur sig, men ack vad man trodde fel.
Morwin

Inlägg av Morwin »

DIFwishes skrev:Är så obeskrivligt besviken på spelarna i den här matchen. Åkte omkring som rädd sillar, och var universum från något som skulle kunna likna en Järnkamin. Trodde verkligen att de skulle åka upp till mongoland och köra skiten ur sig, men ack vad man trodde fel.
nej då kanske deras semester blir inställd pga dem inte orkar efter matcherna är Slut.

Henke_F

Inlägg av Henke_F »

ABrahamsson vad är det för löjligheter den där skittidningen och han håller på med:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 0431409.ab

Avstängning? Sören tacklar en tacklingsbar spelare, kanske inte håller in armen men inte fan är det något mot huvudet och inte något i närheten av avstängning.

Pinsamma kommentarer av luledräggen med att det där ens skulle vara i samma paritet som vad Abbot gjorde på EG i fisklunda.
Användarvisningsbild
captcash

Inlägg av captcash »

Bryr mig verkligen inte ett skit om detta, min säsong slutade när vi säkrade kontraktet... detta lag vinner inget SM guld så skiter fullständigt i playin/off/slutspel/andrachansen-whatever... Säsongen är slut och jag hoppas verkligen det blir en intressant sillyseason inför nästa säsong, då jävlar ska vi vara med o slåss!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Henke_F skrev:ABrahamsson vad är det för löjligheter den där skittidningen och han håller på med:

Avstängning? Sören tacklar en tacklingsbar spelare, kanske inte håller in armen men inte fan är det något mot huvudet och inte något i närheten av avstängning.

Pinsamma kommentarer av luledräggen med att det där ens skulle vara i samma paritet som vad Abbot gjorde på EG i fisklunda.
Haha, vår enögda nivå här inne är inte bättre än Fuleås.

Pucken är i anfallszon när Sören tar ner Harju, tacklingsbar?
Omvänt, om Abbott gjort samma på Sören hade de flesta härinne skrålat på 5-10 matcher

Klumpigt och onödigt av # 66, men det spelar mindre roll nu då vi ändå inte ska delta nåt mer
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2015-03-07 20:38:09, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Kalliasson

Inlägg av Kalliasson »

Jim Morrison skrev:Är det den här hockeyn folk vill se nästa säsong? Ni som vill ha kvar Säcken?
Gör man en sån här dålig slutspelsmatch så förtjänar man definitivt inte att vara kvar. Däremot ställer jag mig fortfarande tveksam till att bryta kontraktet då man behöver alla pengar till spetsvärvningar.

En värvning i Thoresen för 300 000 kr med särkijärvi kvar i båset alla dagar i veckan före Cehlin (150 000)+ny coach(150 000). Nu fungerar det givetvis inte exakt såhär och det ena utesluter inte det andra. Men behöver man skära ner på spetsvärvningar för att få ny coach, nä då ställer jag mig inte bakom det.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Lee Harvey Oswald skrev:
Henke_F skrev:ABrahamsson vad är det för löjligheter den där skittidningen och han håller på med:

Haha, vår enögda nivå här inne är inte bättre än Fuleås.

Pucken är i anfallszon när Sören tar ner Harju.
Omvänt, om Abbott gjort samma på Sören hade de flesta härinne skrålat på 5-10 matcher

Klumpigt och onödigt av # 66, men det spelar mindre roll nu då vi ändå inte ska delta nåt mer
Haha ja att kalla honom tacklingsbar.. Jag förstår dock att det brinner till för Sören förr eller senare. Så ensam som han var att försöka idag. Och Luleå var konstant på honom.

Trist att alla i media verkar tycka att det är klar avstängning. Då kan vi lika gärna lämna WO på Hovet.
Expert.
Skriv svar