Håller med. Blir bara ledsen när jag tänker på det och framtida konsekvenser av vårt ointressanta Ghandi-lagbygge. Det är alltså medvetna val och direktiv som ligger bakom det här, och nästa år kommer det att bli ännu värre. Jaja.Manijock skrev:Ryggradslösa djur. Så känner jag! Ingen vidare lust att åka upp alls på måndag. Skickar man sådana här signaler så är det fan i mig så vi tappar äran att vi spelade oss kvar. Vi är inte värda att ligga i SHL. Känns som att vi rånar ett passionerat allsvenskt lag på platsen.
Playin match 1: Luleå - Djurgårdens IF, 7/3 2015
Re: Playin match 1: Luleå - Djurgårdens IF, 7/3 2015
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Lee Harvey Oswald
Inställt, pga bristande intresse.....från DIFMash skrev:När börjar matchen?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ja tack för jag vill klara mig kvar i högsta serien.Jim Morrison skrev:Är det den här hockeyn folk vill se nästa säsong? Ni som vill ha kvar Säcken?
- Jim Morrison
Personligen hoppas jag att föreningen har lite högre ambitioner än så.Kall-El skrev:Ja tack för jag vill klara mig kvar i högsta serien.Jim Morrison skrev:Är det den här hockeyn folk vill se nästa säsong? Ni som vill ha kvar Säcken?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Fler än Säcken som coachat kvar lag i SHL förstår du.Kall-El skrev:Ja tack för jag vill klara mig kvar i högsta serien.Jim Morrison skrev:Är det den här hockeyn folk vill se nästa säsong? Ni som vill ha kvar Säcken?
20 spelare på isen och allt är tränarens fel, byt tränare nu så blir det SM guld.Kall-El skrev:Ja tack för jag vill klara mig kvar i högsta serien.Jim Morrison skrev:Är det den här hockeyn folk vill se nästa säsong? Ni som vill ha kvar Säcken?
- Lee Harvey Oswald
Betydelselöst.Glory1 skrev:http://tv.aftonbladet.se/webbtv/sport/s ... le69483.ab
Jaha? Möjlig avstängning på Sörensen?
Det är över, behövs inga fler bevis nu, räcker så här
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Om inte domarna anmäler det så kan du vara stensäker på att Luleå gör det.Glory1 skrev:http://tv.aftonbladet.se/webbtv/sport/s ... le69483.ab
Klart det blir avstängning, synd att han skulle göra det, onödigt.
Herregud vad är problemet? Alla håller på med fega armbågar och överfall istället för att ta numret och dela ut en regelrätt propp alternativt göra en Ahlén. Smutsigt och onödigt!Glory1 skrev:http://tv.aftonbladet.se/webbtv/sport/s ... le69483.ab
Det var den avstängningen man ville få fram, och de lyckades. Räkna med att Osten kommer anmäla den.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi bör fundera mer på att inte släppa in mål än att göra mål mot typ Luleå-lag. När de leder har vi inget att sätta emot. Vid oavgjort och egen ledning kan Luleå passa oss bättre. Felet Säcken gjorde, rent taktiskt, var att gå för ledning. Vi bör spela på deras misstag.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Extra surt att målet idag kommer av att Norell bokstavligen talat ger bort pucken nere i hörnet.
Samtidigt är det sarg ut varenda jävla gång vi vinner pucken, jag vet att spelare är räddare för att göra bort sig än att våga göra något kreativt då det är en vedertagen synpunkt även hos spelarna. Så fort du gör misstag och inte heter Samuelsson eller Eriksson så får du nöta bänk så fort du försökt dra en gubbe och misslyckats.#10 skrev:20 spelare på isen och allt är tränarens fel, byt tränare nu så blir det SM guld.Kall-El skrev:Ja tack för jag vill klara mig kvar i högsta serien.Jim Morrison skrev:Är det den här hockeyn folk vill se nästa säsong? Ni som vill ha kvar Säcken?
Usch.