Playin match 1: Luleå - Djurgårdens IF, 7/3 2015
Re: Playin match 1: Luleå - Djurgårdens IF, 7/3 2015
Vi lyckas vara ännu mera orkeslösa i sista? Fleury måste vara årets mest meningslösa värvning. En Heinerö som inte kan svenska. Holm lirar alltså fortarande center när vi har brist på seniorbackar? Varje skott vi tar sitter utanför bortre stolpen. Avdelning förbjudet då vi hela tiden får kontringar på oss.
Ja herregud ska bli oerhört spännande att se om vi spelar lika ryggradslöst på måndag.
Ja herregud ska bli oerhört spännande att se om vi spelar lika ryggradslöst på måndag.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Håller med. Även om det tar slut här så får man vara nöjd. Grabbarna har gjort en bragdartad säsong trots allt även om det smärtar att åka ut mot ett så uselt Luleå.Lee Harvey Oswald skrev:Oerhört tacksam ändå att vi slapp kvala med detta lag, det hade inte slutat lika vackert som förra våren
Senast redigerad av SkönaDjurgårn den 2015-03-07 19:23:31, redigerad totalt 1 gånger.
Beror helt på vad vi tror att vi kan få ihop för lag.pulverapa skrev:Snark. Lika bra att låta den här säsongen ta slut så kan vi kanske bygga nytt inför nästa säsong. Är inte helt främmande för att byta ut Säcken (som dock gjort ett kanonjobb senaste två säsongerna). Jag är lite trött på dödgrävarhockey.
Man måste ändå älska disciplinerade matcher där lagen tävlar om att hålla känslorna i styr och hålla sig från utvisningsbåset. Vilken smällkaramell av superintressant hockey vi får se! Kan knappt vänta på returmötet, håll i hatten.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Jag gillar Rundqvist mer och mer, faktiskt.
Utvisning, fine men Wallmark förstärker för andra gången.
Vidrigt med filmande hockeyspelare.
Vidrigt med filmande hockeyspelare.
Ja vad fan ska man säga, Luleå tar denna match rätt enkelt. Hoppas vi kan ta en match på måndag iaf.
Lika bra att lämna WO i nästa match. Grabbarna har redan tagit ut sin semester.
Pinsamt dåligt pp?
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- Lee Harvey Oswald
Trodde inte det skulle kännas så här.
B E S V I K E N
Första 5-6 min såg ju väldigt bra, så ett luleå mål .....och så ridå.
Återigen visar vi upp ett psyke lika skört som Fredrik Brembergs ljumskar
B E S V I K E N
Första 5-6 min såg ju väldigt bra, så ett luleå mål .....och så ridå.
Återigen visar vi upp ett psyke lika skört som Fredrik Brembergs ljumskar
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Man vet att det är en dålig match när Granqvist gång på gång blir helt exalterad när han nämner och ingående förklarar att det snart är power break.
"Vi är ett skott från kvittering" - jo. Det svåra blir ju att faktiskt få skotten att träffa inom denna röda målram som finns.
Legoknektar är precis vad dom är, det ser vi tydligt idag. Viljan att kriga för skölden är obefintlig. Vilken ursäkt finns det för att inte gå in med en ordentlig inställning till matchen. Det är rent utsagt pinsamt att se bilderna från omklädningsrummet i paus där 22 säckar potatis sitter och det är inget jävla go över huvudtaget.
Vi har tre backar som besitter passningsegenskaper likt en treåring, i twin towers samt Norell. Skeppa iväg.
Vi har tre backar som besitter passningsegenskaper likt en treåring, i twin towers samt Norell. Skeppa iväg.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det här är helt enkelt inte ok i en slutspelsmatch!
Och vi spelar Ahlén-kedjan med 4 minuter kvar.
Säckens matchcoachning är ju på knattenivå.
Säckens matchcoachning är ju på knattenivå.
Senast redigerad av Vikas den 2015-03-07 19:37:25, redigerad totalt 1 gånger.