SHL 2014-15
- Think if...
- Kontakt:
Re: SHL 2014-15
Think if... skrev:Dustin lite bitter på DIF i kanal 10 just nu...
Med all rätt!
Fan, har inte ledningen lärt sig någonting sedan Mackan?
Pinsamt...
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Krävs så lite för att sköta såna där avslut så mycket snyggare och bättre. Nu blir det inte direkt bra PR för DIF....sPTNC skrev:Think if... skrev:Dustin lite bitter på DIF i kanal 10 just nu...
Med all rätt!
Pinsamt...
Expert.
Vad är det för tabbe dom gjort med Dustin?SirDIFalot skrev:Krävs så lite för att sköta såna där avslut så mycket snyggare och bättre. Nu blir det inte direkt bra PR för DIF....sPTNC skrev:Think if... skrev:Dustin lite bitter på DIF i kanal 10 just nu...
Med all rätt!
Pinsamt...
7/4-2014
- Lee Harvey Oswald
Otroligt elakt......men lite kul ändåHenke_F skrev:Undra hur det gick med tänderna för honom? Han åker väl jämt med öppen mun.SirDIFalot skrev:Erik Gustafsson tar en smäll för Djurgårn. Bra EG!

Hoppas allt gick bra för EG
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Fruktansvärt roligt faktisktLee Harvey Oswald skrev:Otroligt elakt......men lite kul ändåHenke_F skrev:Undra hur det gick med tänderna för honom? Han åker väl jämt med öppen mun.SirDIFalot skrev:Erik Gustafsson tar en smäll för Djurgårn. Bra EG!![]()
Hoppas allt gick bra för EG

Men en fruktansvärt ful tackling som jag inte unnar någon. Hoppas han klarade sig fint!
Ingen vet hur det har gått till så det är ingen idé att spä på något där bara en part uttalat sig...sPTNC skrev:Think if... skrev:Dustin lite bitter på DIF i kanal 10 just nu...
Med all rätt!
Pinsamt...
Challe gemensam nämnare här? Challe verkar inte ha vara den smidigaste på att göra slut.sPTNC skrev:Think if... skrev:Dustin lite bitter på DIF i kanal 10 just nu...
Med all rätt!
Pinsamt...
För att gå till något helt annat. Wikegård växer som person när han tar i det här. Han kommer förmodligen bli hängd på alla sätt och vis i lantismedia men han skiter i det. Granqvist är sååå obekväm under klippet. Älskar det! Han säger vad han tycker, och han säger som det är. Osten går över alla former av gränser.
Senast redigerad av Manijock den 2015-03-06 20:42:55, redigerad totalt 1 gånger.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vad har jag missat?SirDIFalot skrev:Krävs så lite för att sköta såna där avslut så mycket snyggare och bättre. Nu blir det inte direkt bra PR för DIF....sPTNC skrev:Think if... skrev:Dustin lite bitter på DIF i kanal 10 just nu...
Med all rätt!
Pinsamt...
Vad sa han?Think if... skrev:Dustin lite bitter på DIF i kanal 10 just nu...
-
Wikegård <3Manijock skrev:För att gå till något helt annat. Wikegård växer som person när han tar i det här. Han kommer förmodligen bli hängd på alla sätt och vis i lantismedia men han skiter i det. Granqvist är sååå obekväm under klippet. Älskar det! Han säger vad han tycker, och han säger som det är. Osten går över alla former av gränser.
Kommer för evigt vara min idol i hockeysverige.
-
Tvivlar starkt på att Johner ljuger i det här läget, ser inte vad han skulle ha att vinna på det.BigJ skrev:Ingen vet hur det har gått till så det är ingen idé att spä på något där bara en part uttalat sig...sPTNC skrev:Think if... skrev:Dustin lite bitter på DIF i kanal 10 just nu...
Med all rätt!
Pinsamt...
Tror på det han säger fram tills jag hör något annat från djurgårdslägret.
http://www.viasatsport.se/nyheter/hocke ... ag-ryggen/MarcusDaze skrev:Vad har jag missat?SirDIFalot skrev:Krävs så lite för att sköta såna där avslut så mycket snyggare och bättre. Nu blir det inte direkt bra PR för DIF....sPTNC skrev:Think if... skrev:Dustin lite bitter på DIF i kanal 10 just nu...
Med all rätt!
Pinsamt...
Tack!
Ursäkta språket, men - Fy FAN vad fittigt gjort mot Dustin. Han var ändå en utav de som hade en huvudroll i vårt avancemang och vår överlevnad i HA. Jag har alltid gillat Dustin och blev förvånad när han inte fick följa med till SHL - Vissa säger att han inte platser i vårt lagbygge men så som han beter sig både på och utanför isen är jag förvånad att man inte vill ha honom. Ser en ny Otto födas i Dustin, helt ärligt.
Är det så alla våra gamla spelare har blivit behandlade innan kontraktet har rivits? Ursäkta men då stämmer jag in "avgå styrelsen"-ramsan. Fy fan vad illa.
Tredje gången gillt för Dustin nu då. Hellre Västerås än Karlskrona i SHL.