Hur många mål gör Fleury innan grundserien är över?
Re: Hur många mål gör Fleury innan grundserien är över?
Fleury har blandat och gett, ibland gör han helt lysande saker på isen som smarta passar eller stenhårda skott upp i kryssen, men vissa matcher märker man knappt att han har spelat. Dock har han producera och det var det han var värvad för, hoppas han kan smälla in några till mål för oss, men efter säsongen är det helt klart tack och hej.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tre mål till så stämmer mina 8 gissade mål 

Jo men det tar han!MarcusDaze skrev:Tre mål till så stämmer mina 8 gissade mål
Det var min gissning också!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Samma här. Kan nog hänga en idag till att börja med.Axel_K skrev:Jo men det tar han!MarcusDaze skrev:Tre mål till så stämmer mina 8 gissade mål
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Kan ju bli många matcher att komma upp i 8 baljor om vi går till kvartsfinal!BOMBOM BOUCHARD skrev:Samma här. Kan nog hänga en idag till att börja med.Axel_K skrev:Jo men det tar han!MarcusDaze skrev:Tre mål till så stämmer mina 8 gissade mål
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Fast trådnamnet antyder att det blir fusk.mb81 skrev:Kan ju bli många matcher att komma upp i 8 baljor om vi går till kvartsfinal!BOMBOM BOUCHARD skrev:Samma här. Kan nog hänga en idag till att börja med.Axel_K skrev:Jo men det tar han!MarcusDaze skrev:Tre mål till så stämmer mina 8 gissade mål

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Bommade det! Då måste han göra 1/match nu.BOMBOM BOUCHARD skrev:Fast trådnamnet antyder att det blir fusk.mb81 skrev:Kan ju bli många matcher att komma upp i 8 baljor om vi går till kvartsfinal!BOMBOM BOUCHARD skrev:Samma här. Kan nog hänga en idag till att börja med.Axel_K skrev:Jo men det tar han!MarcusDaze skrev:Tre mål till så stämmer mina 8 gissade mål

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Kan bli tufft. Men 2 mot Brynäs hemma kommer göra susen.
Hursomhelst, han förstärkte vårt lag på ett bra sätt, även om man såklart drömde om ännu vassare nyförvärv.
Hursomhelst, han förstärkte vårt lag på ett bra sätt, även om man såklart drömde om ännu vassare nyförvärv.
Verkligen. Han kom till mycket skott gjorde/gör(?) mycket mål och poäng men rätt osynlig annars. Men ett klart uppköp jämfört med Guter.BOMBOM BOUCHARD skrev:Kan bli tufft. Men 2 mot Brynäs hemma kommer göra susen.
- Cirith Ungol
Jag gissade på 6 mål innan hans första match och står fast vid det. Dock trist att vi förlorade båda matcherna där han satte två mål (Modo och Växjö), skulle vi tagit båda trepoängarna där så hade han varit värd vartenda öre.
EDIT: Skulle vilja påstå att han varit till stor hjälp med sin produktion i de matcher han levererat och jag tror inte de som donerat känner sig missnöjda, men han har inte varit en frälsare likt Jakobs och Otto.
EDIT: Skulle vilja påstå att han varit till stor hjälp med sin produktion i de matcher han levererat och jag tror inte de som donerat känner sig missnöjda, men han har inte varit en frälsare likt Jakobs och Otto.
Fleury kommer att leverera oss ett SM-Guld!Cirith Ungol skrev:Jag gissade på 6 mål innan hans första match och står fast vid det. Dock trist att vi förlorade båda matcherna där han satte två mål (Modo och Växjö), skulle vi tagit båda trepoängarna där så hade han varit värd vartenda öre.
15 matcher, 6 mål, 9 pinnar totalt.
Godkänt!
Godkänt!
6 mål tippade jag, vi räknar inte slutspel va? 

-
- Säsongskort: Ja
Läs trådnamnet igen... 

UntzUntz!Jepe skrev:Har gjort en kalkyl på det här, men har den inte med. Men kalkylen visar ett visst antal mål som Fleury beräknas göra under den här säsongen. Dock kan jag som sagt inte säga på rak arm nu vad antalet är. Men jag lovar att återkomma.
Okej här är kalkylen. 6 mål.
2014-04-07, vad hände?