Tack Bengan!!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Cederborg
Kontakt:

Tack Bengan!!

Inlägg av Cederborg »

Hörqvist stannar i DIF en säsong till..så underbart! Han var helt grym förra säsongen ju! Tror han får det tufft nu tredje säsongen..men är han frisk och skadefri så kan han nog göra över 25 mål nästa säsong om han får lira med Pelle Bäcker och framförallt Linkan..nu gäller det bara att se till så att Linkan stannar och inte blir frestad av proffskontrakt från Russia! KUl att Edvin är back again..en riktigt bra back...hoppas formen från 2001 visar sig nästa säsong Edvin! Och tänk om vi kan knyta till oss Jonas Höglund? Börjar bli en god att värva spelare från FBK...en spännande silly season verkar det bli i år!
Användarvisningsbild
Crashmash
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Crashmash »

Fyfan vad underbart. Nu känns det lite bättre i alla fall. Nu ska bara Jiri & Fernholm (om det inte redan är kört) signas :D
pekka21

Re: Tack Bengan!!

Inlägg av pekka21 »

Cederborg skrev:Hörqvist stannar i DIF en säsong till..så underbart! Han var helt grym förra säsongen ju! Tror han får det tufft nu tredje säsongen..men är han frisk och skadefri så kan han nog göra över 25 mål nästa säsong om han får lira med Pelle Bäcker och framförallt Linkan..nu gäller det bara att se till så att Linkan stannar och inte blir frestad av proffskontrakt från Russia! KUl att Edvin är back again..en riktigt bra back...hoppas formen från 2001 visar sig nästa säsong Edvin! Och tänk om vi kan knyta till oss Jonas Höglund? Börjar bli en god att värva spelare från FBK...en spännande silly season verkar det bli i år!

Klart Linkan kommer stanna han har fortfarande kontrakt så där är inte jag speciellt orolig. Känner mig inte lika glad som du att Edvin är tillbaka men det blir förhoppningsvis bra, och en värvning av Höglund ställer mig jag inte bakom, vem som helst men inte han. Men jävlig kul att Hörnqvist har bestämt sig att stanna i DIF en säsong till det kommer han nog behöva och förhoppningsvis får han prova på mer landslagsspel nästa säsong och han kommer få minst lika mycket speltid som han fick förra säsongen.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
kungK2

Inlägg av kungK2 »

Som sagt riktigt skönt att Bengan kritar på för en säsong till. Det mesta har ju tytt på det men gott att ha det bekräftat.

Antar att det har varit en ganska viktig bit i styrelsen så nu kanske man äntligen fokuserar på att komplettera truppen med två riktigt duktiga backar
JJ
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av JJ »

Jag är sååååååå lycklig!!!! Härligt! :D
GULTRÖTTBLÅTT
då, nu, för evigt!
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Vi ska inte tacka Bengan. Han gör bara det som är rätt för hans karriär. Kul att se att han inte har så bråttom. Nu ökar hans möjligheter att verkligen lyckas i NHL.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
robin_3

Inlägg av robin_3 »

:D kan inte bli bättre elr oj, jo det kan de på backsidan men:P
skulle va kul owuya stod nån match?
Användarvisningsbild
Bladman

Inlägg av Bladman »

Du är KUNG Bengan, kommer alltid älska dig för detta!
Djurgår'n tills jag dör!
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Första matchen eller första hemmamatchen nästa säsong kanske man skulle ha en banderoll/tifo som hyllar att en spelare gör såhär. Kanske inte just Bengan, men ändå att man visar att det är uppskattat.
Användarvisningsbild
Kung Kollar

Inlägg av Kung Kollar »

shit! Visste inte alls att han var på G bort. Trodde han även skulle stanna nästa säsong :)
en fin fågel satt på en gren,
den flög iväg sen var det bara greeenen kvaaar
Användarvisningsbild
the fridge

Inlägg av the fridge »

http://www.expressen.se/sport/fotboll/1.738218

Känns inget bra i maggropen.... Hoppas hoppas han står fast vid det han sagt förut.
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Det hade varit en sak om han stuckit vid kontrakteringen, då hade det varit okej. Sticker han nu sviker han Djurgården och alla fans, då han lovat att fortsätta en säsong till i DIF.

Svårt att se att han sticker nu faktiskt.
Skriv svar