SHL 2014-15
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: SHL 2014-15
Mike Helber @mikehelber16 · 2h 2 hours ago
Hej @Nystromhockey 3-4 omg kvar. Vad är intressant i SHL sista omg? Striden för slutspelsplaceringar. Kvalstrecket är mindre intressant....
Tror Mike Helber på riktigt att publiken är mer intresserade av vem som kommer 6:a än vilka som får mötas i kvalet?
Hej @Nystromhockey 3-4 omg kvar. Vad är intressant i SHL sista omg? Striden för slutspelsplaceringar. Kvalstrecket är mindre intressant....
Tror Mike Helber på riktigt att publiken är mer intresserade av vem som kommer 6:a än vilka som får mötas i kvalet?
Expert.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Att han får någon fet sign-on bonus ja? Helt säker att det är så det fungerar i många fall med utländska spelare.SirDIFalot skrev:Tydligen är det så enligt folk på twiiittteeeeer-daniel- skrev:Självfallet får han ju någon fet sign-on bonus som inte räknas. Var det inte liknande uppgifter om Christensen i HV nyss?
Gör comeback på forumet nu när det känns klart att vi håller oss kvar...
...och släpper nyheten att Tommy Salo enligt 100% säkra källor är inlagd på "Torken".
...och släpper nyheten att Tommy Salo enligt 100% säkra källor är inlagd på "Torken".
- -daniel-
Förvånar mig faktiskt inte alls.pulverapa skrev:Gör comeback på forumet nu när det känns klart att vi håller oss kvar...
Nääe borde väl vara mer regel än undantag för Dala-bajen.-daniel- skrev:Förvånar mig faktiskt inte alls.pulverapa skrev:Gör comeback på forumet nu när det känns klart att vi håller oss kvar...
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Vilken lycka, och bragd. Kanske viktigaste säsongen i klubbens historia.
Nu är den stora fråga....vågar Säcken spela någon junior resterande matcher? 

Nu kan jag efter 6 månader sova om nätterna igen....
Jim Morrison - "Järlan borde betala ett nyförvärv ur egen jävla ficka. Ta ett jävla SMS-lån eller något."
Ändå humor att den mest negativa till värvningen av Samme har mannen ifråga som avatar.SirDIFalot skrev:Samme är sämst
-
- minalman
Mot linköping första matchen på mycket länge som inte betyder något.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Han är negativ till alla som är bra....Janos skrev:Ändå humor att den mest negativa till värvningen av Samme har mannen ifråga som avatar.SirDIFalot skrev:Samme är sämst

- SirDIFalot
Va? När har jag skrivit ett inlägg med texten "Samme är sämst" ?Janos skrev:Ändå humor att den mest negativa till värvningen av Samme har mannen ifråga som avatar.SirDIFalot skrev:Samme är sämst
Och jag har, vad jag vet, aldrig varit särskilt negativ till en Samuelsson-värvning? Orolig över hans skadehistorik är väl en sak. Men det har vi väl sett fog för också?
Expert.
- minalman
Med Samme tillbaka vände det. Facts.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Var inte speciellt seriös, och det var inte heller läge att skoja innan match. Minns dock att du skrev nåt i stil med " Är inte så sugen på någon som varit 19-forward i Detroit förra säsongen"SirDIFalot skrev:Va? När har jag skrivit ett inlägg med texten "Samme är sämst" ?Janos skrev:Ändå humor att den mest negativa till värvningen av Samme har mannen ifråga som avatar.SirDIFalot skrev:Samme är sämst
Och jag har, vad jag vet, aldrig varit särskilt negativ till en Samuelsson-värvning? Orolig över hans skadehistorik är väl en sak. Men det har vi väl sett fog för också?
Obs: Är fortfarande ett oseriöst inlägg.
Vi kan väl alla enas om att utan #37 hade det sett lite mörkare ut för nytt kontakt.
Senast redigerad av Janos den 2015-02-27 23:00:48, redigerad totalt 1 gånger.