SHL Omgång 52: Djurgårdens IF - Leksand. 27/2 2015
Re: SHL Omgång 52: Djurgårdens IF - Leksand. 27/2 2015
Så jävla skönt. Nu ska jag bara njuta av resten av säsongen. Jag älskar Sörensen.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Mantas var ju 100%ig ikväll, så tar det som en självklarhet!Janos skrev:Bänka Tellan resten av säsongen?
Jag tvingade min 1åring att se matchen med mig, hur ska han annars indoktrineras?Zephyrox skrev:Jag väckte sonen på övervåningen, det är inte lätt att vara småbarnsförälder sånna här matcher!coden skrev:ÅH FY HELVETE VILKEN LÄTTNAD!!! SÖREN DITT LILLA AS DU ÄR BÄST!!
Jag skrämde livet ur lillkillen som låg i min famn när målet kom och jag skrek så halsen skar sig!
Nu ska han dagen till ära få ta på sig DIF-bodyn för första gången!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Tack Sören. Stort tack.
Ja, bänka den enda på isen som gjorde sitt jobb i 3:e perioden. Seriöst?Janos skrev:Bänka Tellan resten av säsongen?
Senast redigerad av daaviid den 2015-02-27 21:34:24, redigerad totalt 1 gånger.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Lättnad och glädje.
Nu har vår värdelösa tränare sett till att våra idiotiska och fulla spelare säkrat kontraktet med 3 matcher kvar.
Avgå alla
Nu har vår värdelösa tränare sett till att våra idiotiska och fulla spelare säkrat kontraktet med 3 matcher kvar.
Avgå alla

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Enorm respekt till säcken. För tredje gången lyckas han hålla oss kvar med en Allsvensk trupp. Det är inte alltid vackert men jobbet blir gjort.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Skulle kommit en självklar timeout i mitten av tredje.DIFwishes skrev:Fortfarande?Janos skrev:Sparka Säcken!
Men tur att vi har Sörensen.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Har inte mått bättre sen 2014-04-07.
Tack alla som var på matchen, grymt, hoppas detta blir en vattendelare inför resten av säsongen.
Tack alla som var på matchen, grymt, hoppas detta blir en vattendelare inför resten av säsongen.
-
- Säsongskort: Ja
Jodå, vi bryr oss allihop. Så j-vla skönt! Med rådande budget, spelarmaterial och skadeläge så är det f-n e mig en bragd spelarna utför. Respekt!!S. Skuggan skrev:Ååh, så lycklig, kanske ingen bryr sig, men vill säga det. LYCKLIG
Ja går ju inte bänka honom efter den här insatsen!Ohddan skrev:Mantas var ju 100%ig ikväll, så tar det som en självklarhet!Janos skrev:Bänka Tellan resten av säsongen?
-
++1DIFwishes skrev:Jodå, vi bryr oss allihop. Så j-vla skönt! Med rådande budget, spelarmaterial och skadeläge så är det f-n e mig en bragd spelarna utför. Respekt!!S. Skuggan skrev:Ååh, så lycklig, kanske ingen bryr sig, men vill säga det. LYCKLIG
Med facit i hand så känns det otroligt skönt att vi inte värvade sönder vårt egna kapital slutskedet av serien.
Det är en bragd att hänga sig kvar med nuvarande lag och dom ska ha credd.
Det är en bragd att hänga sig kvar med nuvarande lag och dom ska ha credd.
Jag är glad men ändå irreterad att vi alltid ska sluta lira vid ledning. Vi skulle kunna köra på men ser ut som vi ska skita på oss.
Hoppas dom kan släppa loss nu och bara köra på. Allt nu är bonus. Kör i vind DIF!!
Hoppas dom kan släppa loss nu och bara köra på. Allt nu är bonus. Kör i vind DIF!!
Ja, precis.Tibbe skrev:Jag är glad men ändå irreterad att vi alltid ska sluta lira vid ledning. Vi skulle kunna köra på men ser ut som vi ska skita på oss.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109