lif leder 2-0 och vi får ett i baken.
Huxflux vänder vi och vinner och saik mosar knätofsarna!
Faaan vad jag längtar till fredag nu! ..nyss tvärtom..

Håller med. Snabba kast mellan känslorna. Att det för en gångs skull fick vara från helvete till himmel istället för tvärtom var på tiden.Högdalen skrev:Fan.. på en och samma match kastas man mellan vånda och glädje.
lif leder 2-0 och vi får ett i baken.
Huxflux vänder vi och vinner och saik mosar knätofsarna!
Faaan vad jag längtar till fredag nu! ..nyss tvärtom..
Precis! Vinner vi på övertid måste Leksand klara av 30 mål på 3 matcher vilket är ett snitt på 10 mål per match.. Vilket känns ganska svettigt..ciirree skrev:Då räcker det alltså med suddenvinst mot Leksand på fredag för att vara klara.
Tar Leksand full pott efter det så hamnar vi på lika poäng (om vi inte tar en enda till), men dem tar väl knappast in 29 mål på oss.
Så. Jävla. Skönt.
Nu kör vi för seger på Fredag!
Vinner vi i sudden/straffar på fredag så är vi 10 poäng före dem med tre matcher kvar. Målskillnad är sak samma isf.ciirree skrev:Då räcker det alltså med suddenvinst mot Leksand på fredag för att vara klara.
Tar Leksand full pott efter det så hamnar vi på lika poäng (om vi inte tar en enda till), men dem tar väl knappast in 29 mål på oss.
Så. Jävla. Skönt.
För att vara värsta messerschmitt så kan de inte ens få samma poäng som oss om vi tar en tvåa på fredag. Då kan de vinna resterande matcher med 100-0.ciirree skrev:Då räcker det alltså med suddenvinst mot Leksand på fredag för att vara klara.
Så. Jävla. Skönt.
Svårare att klara 10 p på 3 matcher kan jag tycka.Andspe skrev:Precis! Vinner vi på övertid måste Leksand klara av 30 mål på 3 matcher vilket är ett snitt på 10 mål per match.. Vilket känns ganska svettigt..ciirree skrev:Då räcker det alltså med suddenvinst mot Leksand på fredag för att vara klara.
Så. Jävla. Skönt.
HahaBOMBOM BOUCHARD skrev:Svårare att klara 10 p på 3 matcher kan jag tycka.Andspe skrev:Precis! Vinner vi på övertid måste Leksand klara av 30 mål på 3 matcher vilket är ett snitt på 10 mål per match.. Vilket känns ganska svettigt..ciirree skrev:Då räcker det alltså med suddenvinst mot Leksand på fredag för att vara klara.
Så. Jävla. Skönt.
Nejdå, en kväll som denna är det svårt att tänka klart. Känner mig nästan full, inte bara av glädje och lycka.Andspe skrev:HahaBOMBOM BOUCHARD skrev:Svårare att klara 10 p på 3 matcher kan jag tycka.Andspe skrev:Precis! Vinner vi på övertid måste Leksand klara av 30 mål på 3 matcher vilket är ett snitt på 10 mål per match.. Vilket känns ganska svettigt..ciirree skrev:Då räcker det alltså med suddenvinst mot Leksand på fredag för att vara klara.
Så. Jävla. Skönt.
Nu kör vi för seger på Fredag!Skämskudde på den!
Det har du förbannat rätt icrike skrev:Brynäs har alltså haft 8 målvakter uppskrivna denna säsong varav 6 fått speltid. Det måste vara exceptionellt många.
Håller med, han går från klarhet till klarhet. Skulle han mot alla odds börja svaja i spelet nu i slutet så kan förlängning däremot diskuteras.Jimpen skrev:Tystnaden som uppstår av lättnad..
Gysbers visar återigen hur bra han är..
För få matcher att analysera, absolut, men är nästan övertygad om att han skulle kunna vara vår 2e/3e back nästa säsong...