Säcken kommer erkänna i slutet av säsongen att han coachade dåligt med flit för att göra oss nervösa. Han gillar spänningen.sthlm19 skrev:För att vi har tagit 5p på de senaste 11 matcherna, när vi har haft allt i egna händer. Därför tror jag inte det.JulesAttar skrev:För att?sthlm19 skrev:1. Saik 3p mot Lif
2.Vi vinner mot Lif, och det är klart.
Kommer dock aldrig hända tyvärr.
SHL 2014-15
Re: SHL 2014-15
-
Var inte du på SHLs upptaktsträff på Norra Latin, Cirree?ciirree skrev: Säcken kommer erkänna i slutet av säsongen att han coachade dåligt med flit för att göra oss nervösa. Han gillar spänningen.
För att vara lite krass tror jag vi har poängchans i en match och det är Leksand hemma. Hoppas att det räcker nu.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tror motivation slår klass i fallet LIF vs SAIK ikväll, Leksand tar således tre pinnar. Luleå kommer naturligtvis ha fullt fokus när DIF står som motstånd och vinner fullt rättvist med minst 2 måls marinal. Tippar på 4-2.
Det blir ju helfestligt på fredag.
Det blir ju helfestligt på fredag.
Det skulle vara aningen ironiskt ifall både vi, BIF och LIF tar tre poäng i samma omgång men om motivation slår klass lär ju både Luleå och Skellefteå förlora.
Vad säger att Djurgården är motiverade? Känns lite smått emellanåt som att man själva inte riktigt tar det på allvar. Tränarna coachar inte, vilket bara det sänder sådär signaler. Nu börjar det bli dags att se lite tjurighet. Det var så att man blev förvånad när Högström vart förbannad sist mot Skellefteå efter en tung period. Man måste väl ändå vara less på att aldrig vara riktigt nära? Skit i förinställda PP-formationer. Är Jocke Eriksson inte närvarande under matchen så peta in någon annan där istället. Spelar Fleury som han gjorde mot Modo hemma, det vill säga bara med sitt eget ego, så låt han skava bänk. Lite ramar bara för att skicka signaler att nu är det jävlar i mig dags att lämna pojkrummet och lekstugan.DIF-DIF skrev:Det skulle vara aningen ironiskt ifall både vi, BIF och LIF tar tre poäng i samma omgång men om motivation slår klass lär ju både Luleå och Skellefteå förlora.
Titta på Brynäs, så ser ett riktigt taggat lag ut. Ett lag som är trött på att förlora. Väntar bara på att Leksand ska vakna också så är vi helt ensamma därnere ihop med avhängda Modo.
Manijock skrev:Vad säger att Djurgården är motiverade? Känns lite smått emellanåt som att man själva inte riktigt tar det på allvar. Tränarna coachar inte, vilket bara det sänder sådär signaler. Nu börjar det bli dags att se lite tjurighet. Det var så att man blev förvånad när Högström vart förbannad sist mot Skellefteå efter en tung period. Man måste väl ändå vara less på att aldrig vara riktigt nära? Skit i förinställda PP-formationer. Är Jocke Eriksson inte närvarande under matchen så peta in någon annan där istället. Spelar Fleury som han gjorde mot Modo hemma, det vill säga bara med sitt eget ego, så låt han skava bänk. Lite ramar bara för att skicka signaler att nu är det jävlar i mig dags att lämna pojkrummet och lekstugan.DIF-DIF skrev:Det skulle vara aningen ironiskt ifall både vi, BIF och LIF tar tre poäng i samma omgång men om motivation slår klass lär ju både Luleå och Skellefteå förlora.
Titta på Brynäs, så ser ett riktigt taggat lag ut. Ett lag som är trött på att förlora. Väntar bara på att Leksand ska vakna också så är vi helt ensamma därnere ihop med avhängda Modo.
Tvivlar du på allvar på om spelarna är motiverade eller missar jag någon form av ironi?
Jag säger inte att de inte är det. Jag säger att det ser inte ut som de är det. Det är en jävla skillnad! Tror till och med att de kan vara lite för motiverade och tänker för mycket. Något är fel då de är handlingsförlamade.DIF-DIF skrev:Manijock skrev:Vad säger att Djurgården är motiverade? Känns lite smått emellanåt som att man själva inte riktigt tar det på allvar. Tränarna coachar inte, vilket bara det sänder sådär signaler. Nu börjar det bli dags att se lite tjurighet. Det var så att man blev förvånad när Högström vart förbannad sist mot Skellefteå efter en tung period. Man måste väl ändå vara less på att aldrig vara riktigt nära? Skit i förinställda PP-formationer. Är Jocke Eriksson inte närvarande under matchen så peta in någon annan där istället. Spelar Fleury som han gjorde mot Modo hemma, det vill säga bara med sitt eget ego, så låt han skava bänk. Lite ramar bara för att skicka signaler att nu är det jävlar i mig dags att lämna pojkrummet och lekstugan.DIF-DIF skrev:Det skulle vara aningen ironiskt ifall både vi, BIF och LIF tar tre poäng i samma omgång men om motivation slår klass lär ju både Luleå och Skellefteå förlora.
Tvivlar du på allvar på om spelarna är motiverade eller missar jag någon form av ironi?
Lassinantti tillbaka mot just oss också..
Att Leksand tar poäng mot Saik ikväll får inte hända. Då kommer de komma med nyvunnet självförtroende på fredag och dessutom vara mindre än 2 matcher bakom poängmässigt. Det vore en sann katastrof för vår del.
1-0 gör LIF efter lite drygt 2 min. På typ första skottet. Jomen visst
Bra att SAIK ändå får in en sen kvitteringspuck, nu hoppas jag bara de vänder och vinner med typ 7-2 eller något sånt.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
2-2 saik
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Tystnaden som uppstår av lättnad..
Gysbers visar återigen hur bra han är..
För få matcher att analysera, absolut, men är nästan övertygad om att han skulle kunna vara vår 2e/3e back nästa säsong...
Gysbers visar återigen hur bra han är..
För få matcher att analysera, absolut, men är nästan övertygad om att han skulle kunna vara vår 2e/3e back nästa säsong...