DIF i Media
Re: DIF i Media
http://bloggar.aftonbladet.se/wennerholm/2015/
Denna Wennerholm asså. För några dagar sen skulle vi få kvala men när vi tar 2 pinnar mot Frölunda så tror han inte på kval. Svänger snabbt!
Denna Wennerholm asså. För några dagar sen skulle vi få kvala men när vi tar 2 pinnar mot Frölunda så tror han inte på kval. Svänger snabbt!
Det finns en anledning till att absolut ingen tar Wennerholm på allvar. Den mannen ger ordet kappvändare ett ansikte.bastis7 skrev:http://bloggar.aftonbladet.se/wennerholm/2015/
Haha ja verkligen!Vikas skrev:Det finns en anledning till att absolut ingen tar Wennerholm på allvar. Den mannen ger ordet kappvändare ett ansikte.bastis7 skrev:http://bloggar.aftonbladet.se/wennerholm/2015/

Påminner en del om detta forum. Ingen tror på laget och när vi ändå tar poäng är alla dåliga och borde kunna gjort mer.bastis7 skrev:http://bloggar.aftonbladet.se/wennerholm/2015/
Using Tapatalk
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Vilket motsägelsefullt inlägg.sparwen skrev:Påminner en del om detta forum. Ingen tror på laget och när vi ändå tar poäng är alla dåliga och borde kunna gjort mer.bastis7 skrev:http://bloggar.aftonbladet.se/wennerholm/2015/
Expert.
Ha ha kvällens bästa!SirDIFalot skrev:Vilket motsägelsefullt inlägg.sparwen skrev:Påminner en del om detta forum. Ingen tror på laget och när vi ändå tar poäng är alla dåliga och borde kunna gjort mer.bastis7 skrev:http://bloggar.aftonbladet.se/wennerholm/2015/

- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Sånt här värmer att läsa,"en dröm har förstås varit att spela i NHL, men Djurgården är mitt hem och jag vill spela här så länge som möjligt, säger han".
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Kändes jävligt skönt att läsa, även om det någonstans var oroväckande att få svart på vitt att det finns en KHL-klausul också.Frasse skrev:Sånt här värmer att läsa,"en dröm har förstås varit att spela i NHL, men Djurgården är mitt hem och jag vill spela här så länge som möjligt, säger han".
- Jim Morrison
Finns det något kontrakt utan det nu för tiden? Även om jag kan tycka att en NLA-klausul är mer värd nu.Puckey skrev:Kändes jävligt skönt att läsa, även om det någonstans var oroväckande att få svart på vitt att det finns en KHL-klausul också.Frasse skrev:Sånt här värmer att läsa,"en dröm har förstås varit att spela i NHL, men Djurgården är mitt hem och jag vill spela här så länge som möjligt, säger han".
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Precis.Jim Morrison skrev:Finns det något kontrakt utan det nu för tiden? Även om jag kan tycka att en NLA-klausul är mer värd nu.Puckey skrev:Kändes jävligt skönt att läsa, även om det någonstans var oroväckande att få svart på vitt att det finns en KHL-klausul också.Frasse skrev:Sånt här värmer att läsa,"en dröm har förstås varit att spela i NHL, men Djurgården är mitt hem och jag vill spela här så länge som möjligt, säger han".
Jag är mer rädd ifall det finns en NLA-klausul, tror inte många vill åka till KHL just nu.
Jag vet inte om det är taget helt ur luften men ser väldigt sällan att det visas något sammandrag från Djurgårdsmatchen på tv4-sporten. Gnagare som jobbar på redaktionen eller bryr de sig inte om bottenlagen ö.h.t?
-
Kolla på Hockeykväll i SVT2 eller Sportnytt istället ;pStaten skrev:Jag vet inte om det är taget helt ur luften men ser väldigt sällan att det visas något sammandrag från Djurgårdsmatchen på tv4-sporten. Gnagare som jobbar på redaktionen eller bryr de sig inte om bottenlagen ö.h.t?
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Håller med Wennerholm för en gångs skull. Från hans blogg:
"Kommentar: Djurgården har det bästa programmet kvar, då de möter både Leksand och Brynäs på hemmaplan. De har allt i egna händer. Klarar de inte det förtjänar de inte att spela PlayIn."
"Kommentar: Djurgården har det bästa programmet kvar, då de möter både Leksand och Brynäs på hemmaplan. De har allt i egna händer. Klarar de inte det förtjänar de inte att spela PlayIn."
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Brynäs må ha lyft sig men de ligger faktiskt bakom oss fortfarande och deras program är verkligen inte roligt på slutet. Inte helt fel att fortfarande ha ett par poäng till godo på dem.
Avgå Jocke.
Kvällens stora sanning! Men fy fan vad det kommer bli spännande! Usch!minalman skrev:Håller med Wennerholm för en gångs skull. Från hans blogg: