SHL Omgång 50: Saik - Djurgårdens IF 21/2 2015
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL Omgång 50: Saik - Djurgårdens IF 21/2 2015
Hoppas vi kan spara glöden. Fem matcher kvar där det behövs.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Då tycker jag Samme kan va på isen jämt! Han är ju liksom expert på indianare!Lee Harvey Oswald skrev:Korrekt, nytt från januari 2015bastis7 skrev:Så om man gör mål så får man va hur dålig som helst sen? Även en indianaren som inte ens en 6 åring skulle göra!Lee Harvey Oswald skrev:bastis7 skrev:Den är ju över tack vare SammeVikas skrev:Nu börjar domarna döma, när matchen redan är över. Standard.
Jaa, och innan dess var det match pga samme....Samme.
Det jämnar ut sig
Vi hade nog torskat ändå. Men vi hade inte blivit rövknullade och kanske hade kunnat grisa till oss ett poäng.Manijock skrev:Dumma domare. Med två vettiga rättskipare så hade DIF slagit i Saik....
Sjukt mycket ironi. Spelar vi 100 matcher mot detta lag så förlorar vi troligtvis alla. Så stor skillnad är det. Skellefteås 15åringar skulle gå in i vår förstakedja. Sen kan Helge Fossmo döma om det är så. Spelar ingen som helst roll.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- minalman
Hur i h-e blev det bara utvisning för oss?
Va? hahahhahahahaha
dom försöker ju inte ens dölja det haha
dom försöker ju inte ens dölja det haha
Senast redigerad av Glory1 den 2015-02-21 18:03:56, redigerad totalt 1 gånger.
Domarna är ju förfan pinsamma, det är ju sjukt.
Så jävla typiskt... är det inte oflyt så är det domartabbar, eller så är det nåt annat som ska sabba hela tiden.... Man får verkligen inte hoppas på något när det gäller DIF.
Hade inte förväntat mig någonting av denna matchen, men nu är jag istället rosenrasande just för att det alltid ska blöi förlust på ett idiotiskt eller trist sätt. Hade matchen varit avgjord till SAIKs fördel redan efter halva matchen så hade jag inte känt något speciellt utan bara att det var väntat. Istället så går allt bra och så sabbas det av de där jäkla randiga fanskapen för umptifjärde gången. SAIK är ett så pass bra lag att de inte ska behöva få såna grejer gratis, de får jobba till sig målen som alla andra!
Sen är det amatörvarning på indianaren. Saikaren syns ju hur bra som helst där. Skicka då pucken i en anna riktning istället...
Hade inte förväntat mig någonting av denna matchen, men nu är jag istället rosenrasande just för att det alltid ska blöi förlust på ett idiotiskt eller trist sätt. Hade matchen varit avgjord till SAIKs fördel redan efter halva matchen så hade jag inte känt något speciellt utan bara att det var väntat. Istället så går allt bra och så sabbas det av de där jäkla randiga fanskapen för umptifjärde gången. SAIK är ett så pass bra lag att de inte ska behöva få såna grejer gratis, de får jobba till sig målen som alla andra!
Sen är det amatörvarning på indianaren. Saikaren syns ju hur bra som helst där. Skicka då pucken i en anna riktning istället...
SKÄMT! Nu får de fan ta och lägga av!
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Mutade domare är mutade.
-
Det här var nog den absolut sämsta utvisningen jag någonsin sett en domare ta.
25/4-2025
Pinsamt, jag känner ena dommaren, han lär få höra att han lever.
- minalman
Växjö lägger sig i kväll. Då blir jag fan tokig.
Visst men.. det är ju så att före jul så delade vi på poängen mot just sajk. När domaren tar 2an på sören och de gör mål.. då är det ett avgörande domarmisstag. Särskilt avgörande då sajk tar vara på det momentum som uppstår direkt efter. Helt klart domar-misstag som välter matchen till sajks fördel. Inget snack alls.Manijock skrev:Dumma domare. Med två vettiga rättskipare så hade DIF slagit i Saik....
Sjukt mycket ironi. Spelar vi 100 matcher mot detta lag så förlorar vi troligtvis alla. Så stor skillnad är det. Skellefteås 15åringar skulle gå in i vår förstakedja. Sen kan Helge Fossmo döma om det är så. Spelar ingen som helst roll.
Sen, visst, sajk hade kanske vunnit ändå men det är ju för fan bara rent spekulativt. Jag vill hävda att vi hade chansen att ta poäng ända tills domaraset tar sören för något han aldrig gjorde.
Och här får bara vi en 2a för gruffet. Jag kräks. Varför ska jag betala cmore för att se denna parodi.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Vi tar playoff. Ingenting att vara orolig över.minalman skrev:Hoppas vi kan spara glöden. Fem matcher kvar där det behövs.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Ja, ja crosscheck finns tydligen inte längre, men hitta en hög klubba, visst.
Finner dt märkligt helt enkelt.
Finner dt märkligt helt enkelt.