Solklar.Glory1 skrev:Måste vara interference på målvakten?`
Är jag enögd eller var dedär inte rätt klar interference? Tycker han skickar itne både modo spelaren i målvakten och åker sedan in själv
SHL 2014-15
Re: SHL 2014-15
Knäböjtofs leder över modoröv med 1-0 och Cluben dunkar in 3-0. Starkbärs ut och Holmgång in.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Magnutz skrev:Knäböjtofs leder över modoröv med 1-0 och Cluben dunkar in 3-0. Starkbärs ut och Holmgång in.

Spela fult
Bra att LHC leder men man blir ju smått deprimerad av att se deras spets som levererar gång på gång.
Ryno kör in både back och sig själv i målvakten och gör sedan mål. Hur fan kan det godkännas??
Det är såna spelare pengar köper och som pengar dessutom håller kvar i laget över tid. Allt för många röster i våra led gnäller som om det är just såna spelare vi har i laget. Som dessutom underpresterar. Det är inte såna spelare vi har. inte än.sköndal skrev:Bra att LHC leder men man blir ju smått deprimerad av att se deras spets som levererar gång på gång.
Det är en fröjd att se lhc-spelarna lira. (Tro nu inte att jag gillar cluben. Jag gillar skickligheten de besitter, spelare för spelare samt hur de verkar hitta varandra bra).
Cluben lär dunka ner brynolf i fundamentet.
modo lär göra som vanligt. Förlora. Vad har Foppa gjort i Ö-vik egentligen?
Domarnivå. Har diskuterats förut.Bresse skrev:Ryno kör in både back och sig själv i målvakten och gör sedan mål. Hur fan kan det godkännas??
Tagit in Brashear?Magnutz skrev:Det är såna spelare pengar köper och som pengar dessutom håller kvar i laget över tid. Allt för många röster i våra led gnäller som om det är just såna spelare vi har i laget. Som dessutom underpresterar. Det är inte såna spelare vi har. inte än.sköndal skrev:Bra att LHC leder men man blir ju smått deprimerad av att se deras spets som levererar gång på gång.
Det är en fröjd att se lhc-spelarna lira. (Tro nu inte att jag gillar cluben. Jag gillar skickligheten de besitter, spelare för spelare samt hur de verkar hitta varandra bra).
Foppa var en gudabenådad spelare men som klubb-oligark är han inte så bra. De bör ju klara sig bättre kan jag tycka.BigJ skrev:Tagit in Brashear?Magnutz skrev:Det är såna spelare pengar köper och som pengar dessutom håller kvar i laget över tid. Allt för många röster i våra led gnäller som om det är just såna spelare vi har i laget. Som dessutom underpresterar. Det är inte såna spelare vi har. inte än.sköndal skrev:Bra att LHC leder men man blir ju smått deprimerad av att se deras spets som levererar gång på gång.
Dom som videogranskar skämmer ut sig gång på gång, vad har vi kameror till när dom som granskar ändå singlar slant om utfallet?Magnutz skrev:Domarnivå. Har diskuterats förut.Bresse skrev:Ryno kör in både back och sig själv i målvakten och gör sedan mål. Hur fan kan det godkännas??
Tror det är ett skådespel. Känns så. Domarna, disciplinnämnden, shl.. Det känns orealistiskt ganska ofta. -7 miljoner här. Tombola-chanserna i disciplinnämnden. Domarnivån.Bresse skrev:Dom som videogranskar skämmer ut sig gång på gång, vad har vi kameror till när dom som granskar ändå singlar slant om utfallet?Magnutz skrev:Domarnivå. Har diskuterats förut.Bresse skrev:Ryno kör in både back och sig själv i målvakten och gör sedan mål. Hur fan kan det godkännas??
Det finns en del att jobba med i svensk hockey.
- Lee Harvey Oswald
Svindlande tanke, yrsel blandat med illamående, tänk att DIF förlorat mot båda dessa lag, flera gånger dessutom
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Så tragiskt dålig hockeymatch i Övik...
Brynolf 0 - 4 Cluben.
Mig tror det är över-
Hur går det för modååå?
Mig tror det är över-
Hur går det för modååå?
Modoröv borde fått in en balja vid det här laget. Usel match.