Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Hahah skönt att Krisse nämns, lagom galen sådär under ledning av Wikegård.
Spela fult
Spelar tydligen fortfarande, i England:diftobbe89 skrev:Hahah skönt att Krisse nämns, lagom galen sådär under ledning av Wikegård.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=751
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Re: Sv: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
är mera realistiskt att man får det laget. Drömlaget tänker jag inte ens gå in på för det kommer aldrig hända :pSirDIFalot skrev:Äh, jag sa ju att han inte behövde tänka på kontraktslängd. Ville bara veta hans drömlag.Manijock skrev:Alltså vaa? Danielsson har kontrakt över 16/17? Kristoffersson? Åberg? Varför i helvete skulle han komma hem nu? Även han sitter på kontrakt dessutom. Kronwall har redan dementerat att han skulle lämna Ryssland under pågående kontrakt så kan vi sluta snacka om honom nu.Morwin skrev:Tellan
Linus S
AOM
Högström
Falk
Holm
Murray
Westlund
Ny ( hade varit en dröm Johnny oduya )
Ny ( Staffan kronwall )
Marcus Sörensen
Ljungh
David Rundqvist
Hank
Ahlén
Jacob J
Vejdemo
Mario Kempe
Bernhardt
Holmqvist
Hage
Niklas Danielsson
Marcus Kristoffersson
Pontus Åberg / Andreas Engqvist
Där är mitt lag jag skulle vilja se nästa år även om det är orealistiskt så är det mera troligt än att vi skulle få in Patrick Thoresen etc :/
Skickat från min D6603 via Tapatalk
Kul med Kristoffersson dock. Tror dock han kan bli lite dyr.
Glömde tilläga att Espen skulle vara våran tränare ^^
Skickat från min D6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- diftobbe89
Murray fick pisk i tyska ligan ikväll, det händer inte ofta, han kändes inte bekväm av att möta en vänsterhänt, inte hänt många gånger i NHL, ganska ovanligt att man är lika duktig på att veva med båda händerna.
Spela fult
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Vem var det han mötte? Var det någon han inte kände till som visade sig vara south pal när man inte är beredd på det kan det smälla rätt ordentligt.diftobbe89 skrev:Murray fick pisk i tyska ligan ikväll, det händer inte ofta, han kändes inte bekväm av att möta en vänsterhänt, inte hänt många gånger i NHL, ganska ovanligt att man är lika duktig på att veva med båda händerna.
Expert.
- diftobbe89
Ja precis, Jeffrey Szwez mötte han.SirDIFalot skrev:Vem var det han mötte? Var det någon han inte kände till som visade sig vara south pal när man inte är beredd på det kan det smälla rätt ordentligt.diftobbe89 skrev:Murray fick pisk i tyska ligan ikväll, det händer inte ofta, han kändes inte bekväm av att möta en vänsterhänt, inte hänt många gånger i NHL, ganska ovanligt att man är lika duktig på att veva med båda händerna.
Spela fult
- diftobbe89
-
Dogge fick ju stryk! Han kanske skulle kört me Dif Boxning istället för J20.Kalliasson skrev:

Älskar slagsmål under ordnade former när båda e på och villiga att göra upp, ser inget fel i det, men i PK Sverige gör man inte sånt, usch å fy skämskudde på!
Jag har väl inga problem med själva slagsmålet på isen, men om oturen är framme så kan ju konsekvenserna av det vara förödande. Med det sagt så är det ett under att vi fortfarande tillåts köra bil i Sverige.DIFtorped skrev:Dogge fick ju stryk! Han kanske skulle kört me Dif Boxning istället för J20.Kalliasson skrev:![]()
Älskar slagsmål under ordnade former när båda e på och villiga att göra upp, ser inget fel i det, men i PK Sverige gör man inte sånt, usch å fy skämskudde på!
Jag är inte arg, och inte besviken.
Stulle skrev:Jag har väl inga problem med själva slagsmålet på isen, men om oturen är framme så kan ju konsekvenserna av det vara förödande. Med det sagt så är det ett under att vi fortfarande tillåts köra bil i Sverige.DIFtorped skrev:Dogge fick ju stryk! Han kanske skulle kört me Dif Boxning istället för J20.Kalliasson skrev:![]()

Frågan är om vi har uppnått utopia när allt med minsta lilla risk är förbjudet av bättre vetande. Fundera på den nästa fredagskväll ni öppnar en flaska rött.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Vi har uppnått och gått förbi för länge sedan, tyvärr. Jag skiter i det mesta numer, utgår från mitt egna sunda förnuft, räcker så. Det brukar bli bra fast ibland kostar det en del såsom böter exempelvis.sensei skrev:Frågan är om vi har uppnått utopia när allt med minsta lilla risk är förbjudet av bättre vetande. Fundera på den nästa fredagskväll ni öppnar en flaska rött.