Nej men belgare kan brygga ölmedu82 skrev:Så belgare kan spela hockey? tveksamt... Kanske tyskarAxel_K skrev:Tycker han förklarade det rätt så bra!medu82 skrev:Haha spelmässigthatred skrev:Inte Åbro men inte en fin belgare heller, men en bättre tysk tycker jag nogmedu82 skrev:Hur har bärsen varit? (kan tyvärr inte se matchen)
SHL Omgång 46: Frölunda - Djurgårdens IF 12/2 2015
Re: SHL Omgång 46: Frölunda - Djurgårdens IF 12/2 2015
Har flera gånger blivit imponerad över hur snabbt Armalis kommer in i matchtempo även när han inte spelat på ett tag. Såg lite osäker ut i början men sedan tycker jag han sett stabil ut.
Lär vara världens jinx nu bara för det men jag tror inte riktigt på sånt.
Lär vara världens jinx nu bara för det men jag tror inte riktigt på sånt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Haha, har du fått solsting, medu82? 
Senast redigerad av pulverapa den 2015-02-12 20:24:38, redigerad totalt 4 gång.
- BloodBride
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jaha, vad ska vi nu tro om det här? Kommer raset i tredje? Jag är inte övertygad om det.
-
Blueberry hill
Stabilt. Kämpar som djur. Rättvist.
Jag har aldrig lyckats jinxa en match i varken fotboll eller hockey, om det får dig att må bättre.Daniel942 skrev:För faaaanPraetori skrev:jinxjinxjinx
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Det kommer aldrig hålla hela vägen. Men de här två första perioderna tar vi med oss!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Ang Wennerholm tanke att Örebro kan vinna, dom har 6-1 på hv nu. 6 - 1
Get the fuck out of my way,
Fortsätter vi störa deras uppspel och fortsätter jobba stenhårt med backcheckingen så finns det en liiten chans att det går vägen. Frölunda är ett sjukt bra lag så jag förväntar mig inget men så här bra lagspel har jag inte sett på länge.BloodBride skrev:Jaha, vad ska vi nu tro om det här? Kommer raset i tredje? Jag är inte övertygad om det.
Sören verkar inte riktigt gilla läget dock, humörspelare som sagt men när vi verkligen jobbar hemåt så skapas inte de ytor och lägen där han verkligen glänser.
Senast redigerad av Praetori den 2015-02-12 20:29:47, redigerad totalt 1 gånger.
Dax att korka upp iallafall... antingen för vinsten eller att vi tappar en 2måls ledning... allt går att dricka till idag så perfa läge!
Skål för tredje perioden!
Skål för tredje perioden!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Tvärtom eftersom du nu lyckades jinxa jinxen. Är du tokig pojk?Praetori skrev:Jag har aldrig lyckats jinxa en match i varken fotboll eller hockey, om det får dig att må bättre.Daniel942 skrev:För faaaanPraetori skrev:jinxjinxjinx![]()
Tittar lite på Brynäs - Leksand. Brynäs är återigen RIKTIGT bra. Oroväckande!
Där gjorde brunass 2-1 också hrmm
Get the fuck out of my way,
Haha va i helsiikke! Perkele! Perkele! Kommer hem från träningen nu och vad ser jag? En 1-3 ledning för DIF =D Det händer bara inte! Hur ser spelet ur?
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Stay calm och inga hastiga rörelser nu.
Expert.