SHL Omgång 46: Frölunda - Djurgårdens IF 12/2 2015
SHL Omgång 46: Frölunda - Djurgårdens IF 12/2 2015
19:00 C More Live 2.
Kriga!
Kriga!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: SHL Omgång 46: Frölunda - Djurgårdens IF 12/2 2015
Här tror ju absolut ingen vi har chans på poäng, och det har vi egentligen inte heller, därför har vi en hyfsad chans, tror mer på poäng här än mot Modo, DIF i ett nötskal.
Spela fult
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Nu har Frölunda kommit igång också så det här blir ju tufft. Tur jag inte kan se matchen imorgon.
4-0.
4-0.
Avskaffa tre mot tre.
-
- SirDIFalot
Nu är det dags att antingen sparka Zabel eller elda ner lagbussen. Något för att få en positiv effekt.
Expert.
Tror sparka Zabel är det lättaste då spelarna måste ner till Gbg imorgon med bussen!SirDIFalot skrev:Nu är det dags att antingen sparka Zabel eller elda ner lagbussen. Något för att få en positiv effekt.

Frölunda tycker synd om oss och spelar utan målis under hela tredje perioden! Slutresultat 4-2 till fiskarna!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Vi lämnar W/O efter andra perioden när det står 11-0.
Seriöst så är jag beredd på en brutal utklassning både spel- och målmässigt.
Seriöst så är jag beredd på en brutal utklassning både spel- och målmässigt.
- minalman
Om Zabel eldar upp bussen? Är det jinx? Eller anti-jinx? Han lär ju få sparken då.SirDIFalot skrev:Nu är det dags att antingen sparka Zabel eller elda ner lagbussen. Något för att få en positiv effekt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Asså, GÅR det att sparka Zabel en gång till ens? Det känns ju snart som vuxen-mobbning... "Saker går fel, let's kick Zabel!"... nästan så man tycker synd om honom och hans scapegoat-anställning!minalman skrev:Om Zabel eldar upp bussen? Är det jinx? Eller anti-jinx? Han lär ju få sparken då.SirDIFalot skrev:Nu är det dags att antingen sparka Zabel eller elda ner lagbussen. Något för att få en positiv effekt.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Lee Harvey Oswald
Åh nej, missar denna match (3:e för säsongen)
Typiskt.
Kanske säsongens på förhand säkraste trepoängare på bortais.
Kan vi bara komma upp i samma nivå som mot Modo senast så lär inte Frölunda hänga med i svängarna.
Skulle det mot förmodan till slut visa sig bli en jämn match litar jag på att Tellqvist vinner ännu en match åt oss med sin overkligt höga lägstanivå.
Underbart att kunna glida in på kontoret på fredag morgon och hånle till div ”Fake-trevliga” västkustbor och väsa:
-Hate To Say I Told You So
Härliga Djurgårn!
Typiskt.
Kanske säsongens på förhand säkraste trepoängare på bortais.
Kan vi bara komma upp i samma nivå som mot Modo senast så lär inte Frölunda hänga med i svängarna.
Skulle det mot förmodan till slut visa sig bli en jämn match litar jag på att Tellqvist vinner ännu en match åt oss med sin overkligt höga lägstanivå.
Underbart att kunna glida in på kontoret på fredag morgon och hånle till div ”Fake-trevliga” västkustbor och väsa:
-Hate To Say I Told You So
Härliga Djurgårn!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Cirith Ungol
Jag tycker att vi gör tvärtom: vi sparkar lagbussen och eldar Zabel.SirDIFalot skrev:Nu är det dags att antingen sparka Zabel eller elda ner lagbussen. Något för att få en positiv effekt.

Kämpa DIF! Sätt chanserna och vinn på ordinarie matchtid!
Jag känner lukten av poäng här. Motivering överflödig!