Epic sax guy?A23 skrev:Någon som vet vad låten heter som alltid spelas inför 3e perioden?
Frågetråden
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Frågetråden
Expert.
Nä, inte den. :SSirDIFalot skrev:Epic sax guy?A23 skrev:Någon som vet vad låten heter som alltid spelas inför 3e perioden?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Gul, röd, blå med Coca Carola?A23 skrev:Nä, inte den. :SSirDIFalot skrev:Epic sax guy?A23 skrev:Någon som vet vad låten heter som alltid spelas inför 3e perioden?
”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”
Samsara 2015?A23 skrev:Någon som vet vad låten heter som alltid spelas inför 3e perioden?
Jim Morrison - "Järlan borde betala ett nyförvärv ur egen jävla ficka. Ta ett jävla SMS-lån eller något."
Stämmer!Inteno skrev:Samsara 2015?A23 skrev:Någon som vet vad låten heter som alltid spelas inför 3e perioden?
2014-04-07, vad hände?
Om vi drabbas av en utvisning och sedan tar motståndarna en utvisning när dom har PP. Dom där tio sekunderna som vi har PP efter deras utvisning, räknas det som ett PP i statistiken?
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hur menar du? Man mäter väl inte minuter i PP, utan mål i PP?Enbom skrev:Om vi drabbas av en utvisning och sedan tar motståndarna en utvisning när dom har PP. Dom där tio sekunderna som vi har PP efter deras utvisning, räknas det som ett PP i statistiken?
Gör man mål under de där tio sekunderna är det ett PP-mål. Samma som om man gör mål under de första tio sekunderna. Eller? Jag försöker tänka logiskt och vet egentligen inte svaret.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Tror han menar om det räknas som ett powerplay i statistiken. Om vi har haft 5 eller 6 powerplay i en match till exempel.minalman skrev:Hur menar du? Man mäter väl inte minuter i PP, utan mål i PP?Enbom skrev:Om vi drabbas av en utvisning och sedan tar motståndarna en utvisning när dom har PP. Dom där tio sekunderna som vi har PP efter deras utvisning, räknas det som ett PP i statistiken?
Gör man mål under de där tio sekunderna är det ett PP-mål. Samma som om man gör mål under de första tio sekunderna. Eller? Jag försöker tänka logiskt och vet egentligen inte svaret.
Avgå Jocke.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Då räknar man nog hur lång tid (min,sec) vi haft PP.B.I.B.A skrev:Tror han menar om det räknas som ett powerplay i statistiken. Om vi har haft 5 eller 6 powerplay i en match till exempel.minalman skrev:Hur menar du? Man mäter väl inte minuter i PP, utan mål i PP?Enbom skrev:Om vi drabbas av en utvisning och sedan tar motståndarna en utvisning när dom har PP. Dom där tio sekunderna som vi har PP efter deras utvisning, räknas det som ett PP i statistiken?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Japp. PP% = PP-mål/pp-tillfällen. PP-tid/pp-mål ger rimligtvis en bättre bild, men historiskt har det väl varit krångligare att mäta och av bekvämlighet har PP% etablerat sig som standard istället.Enbom skrev:Om vi drabbas av en utvisning och sedan tar motståndarna en utvisning när dom har PP. Dom där tio sekunderna som vi har PP efter deras utvisning, räknas det som ett PP i statistiken?
http://stats.swehockey.se/Teams/Statist ... lling/5056
(Håll pekaren över PP% så ser du. "M:S" är PP-tid/PP-mål)
Ere inte dax att rösta fram årets Järnkamin snart? Västeråsgurkan e helgjuten för mig iaf!
- SirDIFalot
Är det ens säkert att han blir nominerad om det blir typ fem alternativ?DIFtorped skrev:Ere inte dax att rösta fram årets Järnkamin snart? Västeråsgurkan e helgjuten för mig iaf!
Expert.
Sören, Hank, Ljungh, Tellan, Falk?SirDIFalot skrev:Är det ens säkert att han blir nominerad om det blir typ fem alternativ?DIFtorped skrev:Ere inte dax att rösta fram årets Järnkamin snart? Västeråsgurkan e helgjuten för mig iaf!
- SirDIFalot
Hade gissat på dom fast Jocke istället för Ljungh.Axel_K skrev:Sören, Hank, Ljungh, Tellan, Falk?SirDIFalot skrev:Är det ens säkert att han blir nominerad om det blir typ fem alternativ?DIFtorped skrev:Ere inte dax att rösta fram årets Järnkamin snart? Västeråsgurkan e helgjuten för mig iaf!
Omröstningen kommer ut till helgen för övrigt!
Expert.