ANTECKNINGSBLOCK skrev:FYFAN VILKEN JÄVLA LYCKA ATT VI VÄRVADE MARCUS NILSON
DET ÄCKLIGA H*****T SOM STÄMT DJURGÅRDEN TIDIGARE HAR NU LYCKATS MED DEN FANTASTISKA BEDRIFTEN ATT FÖRSTÖRA DIF IGEN.
FRANSMANNEN ÄR ÄVEN DET EN FANTASTISK VÄRVNING. MAKEN TILL BEDRÖVLIG JÄVLA SOP-LEGOKNEKT HAR JAG NOG ALDRIG SETT.
VARJE JÄVLA VÄRVNING VI HAR GJORT HAR FÖRSÄMRAT LAGET.
ALLA NYFÖRVÄRV ÄR SÄMRE ÄN RANDOM 3:e LINER
GG KG. GG KAAREL
HOPPAS ALLA F*********E BÖNDER SOM R****R AV KAAREL ÄR NÖJDA.
ee... okej!!
Skulle väl säga att UCS har en stor del till denna förlust för att de vänder ryggen mot DIFHockey genom att inte vara där och föra fram spelarna. DIFHockey försöker att värva spelare efter den budget man har och inte hamna i ett gud förbjude AIK läge.. fast det är väl klart att något sådan förstår väl inte du..
Det här forumet slutar aldrig överraska.
Bidra till diskussion eller avstå från att elda på tråkiga inslag i tråden. /Mod.
Knappt mer liv på läktaren när ultras levererade, tog kanske mer tid innan alla fattade vad som skulle sjungas. Jag fick iaf igång en 60+ bredvid mig, han skrek inte men jag hörde honom.
Att Säcken tycker vi gjorde en bra match trots att vi bara gör ett mål, misslyckas i 5-3 och powerplay är skrattretande. Varför inte stå rakryggad och säga som det är, vi suger och nu ska vissa spelare få vila ett par matcher. Att låtsas som att det ser bra ut är fjanterier.
Örebroarn skrev:Att Säcken tycker vi gjorde en bra match trots att vi bara gör ett mål, misslyckas i 5-3 och powerplay är skrattretande. Varför inte stå rakryggad och säga som det är, vi suger och nu ska vissa spelare få vila ett par matcher. Att låtsas som att det ser bra ut är fjanterier.
Man måste ju skilja på produktion och prestation också. Offensivt presterar vi ju tillräckligt för att vinna med ett par mål.
Men nej, jag gillar inte Säcken och hoppas inte han tränar oss nästa säsong.
Örebroarn skrev:Att Säcken tycker vi gjorde en bra match trots att vi bara gör ett mål, misslyckas i 5-3 och powerplay är skrattretande. Varför inte stå rakryggad och säga som det är, vi suger och nu ska vissa spelare få vila ett par matcher. Att låtsas som att det ser bra ut är fjanterier.
Detta är en av anledningarna till att jag ogillar Säcken som tränare. Visst, han har kunnandet, men han är totalt oförmögen att bli arg eller på annat sätt elda på underpresterande spelare. Sen att han fortsätter låta Jocke E spela varenda PP får mig att även ifrågasätta hans kunnande.
bastis7 skrev:Haha tänk om Nilson är med och spelar ned oss igen
Avd: Legend fast negativt! Om man hissar upp tröjor så kanske man kan bränna nån med?
Om vi åker ur på grund av MN kommer jag vara den första att bränna hans oturs-tröja. Men att skylla på MN över att vi spelar dåligt med tanke på att vi är och var på säker plats när han blev skadad för säsongen känns ganska långsökt. Isåfall vill jag nog hellre skylla på Zabel för oavsett har han varit med när vi åkt ur, när vi missade kvalserien och när vi höll på att missa den (innan han fick sparken). Den mannen är en otursgubbe.
Har inte skyllt nått dåligt spel på den pajasen! Konstaterar bara att han kan va med och spela ned oss för andra gången vilket är lite komiskt! Hans status är ju inte det bästa nu och lär inte bli bättre då!
Detta är en av anledningarna till att jag ogillar Säcken som tränare. Visst, han har kunnandet, men han är totalt oförmögen att bli arg eller på annat sätt elda på underpresterande spelare. Sen att han fortsätter låta Jocke E spela varenda PP får mig att även ifrågasätta hans kunnande.
Jocke vinner tekningar men vad gör Högström för produktivt? Förutom att skjuta sönder vaderna på motståndarna.
Tycker också det var bra match med tanke på hur det sett ut senaste tiden, sen att jätten Ullmark hade sin bästa kväll på länge (vilket alla målvakter verkar ha när de möter DIF) kan vi inte göra nåt åt.
Axel_K skrev:Skulle vända på det och säga att UCS är en stor anledning till varför vi lyckades bra hemma första halvan av säsongen isåfall.
DIFs fel att UCS och många andra tappade lusten att gå på matcherna.
Det är inte en supporters val att vara supporter baserat på lust eller inte lust. Sånt är curling-generationens största svaghet. Att välja bort när det inte passar. Vi är som bäst när vi är vad vi är oavsett det som sker runt omkring oss. Just nu är vi - som supporterfamilj - inte bäst i Sverige längre. Vi är knappt medelmåttiga som blir utsjungna av luleås bortaklack senast de var på besök. Sexigt.
"Jag blev kränkt så jag vänder mig bort och tar min hand ifrån den klubb jag i stunder av medgång hävdar att jag älskar.." jo, tjena. Medgång, det är bra tider.