SHL: Djurgårdens IF - Modo 10/2 2015

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
DIFtomppa

Re: SHL: Djurgårdens IF - Modo 10/2 2015

Inlägg av DIFtomppa »

Lite skillnad att lira med Emil Lundberg och Andreas Enqvist
Savvis
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Savvis »

ANTECKNINGSBLOCK skrev:FYFAN VILKEN JÄVLA LYCKA ATT VI VÄRVADE MARCUS NILSON
DET ÄCKLIGA H*****T SOM STÄMT DJURGÅRDEN TIDIGARE HAR NU LYCKATS MED DEN FANTASTISKA BEDRIFTEN ATT FÖRSTÖRA DIF IGEN.

FRANSMANNEN ÄR ÄVEN DET EN FANTASTISK VÄRVNING. MAKEN TILL BEDRÖVLIG JÄVLA SOP-LEGOKNEKT HAR JAG NOG ALDRIG SETT.

VARJE JÄVLA VÄRVNING VI HAR GJORT HAR FÖRSÄMRAT LAGET.
ALLA NYFÖRVÄRV ÄR SÄMRE ÄN RANDOM 3:e LINER

GG KG. GG KAAREL

HOPPAS ALLA F*********E BÖNDER SOM R****R AV KAAREL ÄR NÖJDA.
ee... okej!!
Skulle väl säga att UCS har en stor del till denna förlust för att de vänder ryggen mot DIFHockey genom att inte vara där och föra fram spelarna. DIFHockey försöker att värva spelare efter den budget man har och inte hamna i ett gud förbjude AIK läge.. fast det är väl klart att något sådan förstår väl inte du..
Senast redigerad av Savvis den 2015-02-10 21:25:19, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
DIFtomppa

Inlägg av DIFtomppa »

Fyfan vad dåligt man mår nuförtiden när man kollar på klacken, liknar ju fan gnagets..
JLindgren

Inlägg av JLindgren »

Riktigt sorgligt att se
Användarvisningsbild
captcash

Inlägg av captcash »

Savvis skrev:
ANTECKNINGSBLOCK skrev:FYFAN VILKEN JÄVLA LYCKA ATT VI VÄRVADE MARCUS NILSON
DET ÄCKLIGA H*****T SOM STÄMT DJURGÅRDEN TIDIGARE HAR NU LYCKATS MED DEN FANTASTISKA BEDRIFTEN ATT FÖRSTÖRA DIF IGEN.

FRANSMANNEN ÄR ÄVEN DET EN FANTASTISK VÄRVNING. MAKEN TILL BEDRÖVLIG JÄVLA SOP-LEGOKNEKT HAR JAG NOG ALDRIG SETT.

VARJE JÄVLA VÄRVNING VI HAR GJORT HAR FÖRSÄMRAT LAGET.
ALLA NYFÖRVÄRV ÄR SÄMRE ÄN RANDOM 3:e LINER

GG KG. GG KAAREL

HOPPAS ALLA F*********E BÖNDER SOM R****R AV KAAREL ÄR NÖJDA.
ee... okej!!
Skulle väl säga att UCS har en stor del till denna förlust för att de vänder ryggen mot DIFHockey genom att inte vara där och föra fram spelarna. DIFHockey försöker att värva spelare efter den budget man har och inte hamna i ett gud förbjude AIK läge.. fast det är väl klart att något sådan förstår väl inte du..
Agree! Att dissa HELA laget för att man är sur på KG och MN är ju helt idiotiskt! Som om jag skulle skita i att gå till jobbet för att de anställt en kille jag tycker är dum!... allvarligt? Man dissar inte sin familj för att det finns EN person i släkten som man hatar!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
hatred
Säsongskort: Ja

Inlägg av hatred »

Jag sitter på en lön på ca 13 000 ut varje månad och tror Fan jag skänkt minst 10 000 sedan september till dh, jag vill Fan ha mina pengar tillbaka

Fleury.....seriöst,
Senast redigerad av hatred den 2015-02-10 21:28:11, redigerad totalt 1 gånger.
Get the fuck out of my way,
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Känns tramsigt att ge sig på Tellan när vi snittar ett halvt mål framåt per match.
Men faktum är att han radat upp misstag som jag iaf på förhand var säker på att slippa se från hans sida.
Blir så klar extra känsligt att vara en gnutta "släpphänt" just i dagens DIF, men det går ju knappt en match numera utan ett riktigt skitmål "signerat" Tellqvist.

Är vi egentligen bra på nåt numera?
Tror kanske vi måste försöka se till hela stora bilden för att få till en förändring.
Hur är Sportdrycken, för svag/stark?
Spelas det "rätt låtar" i omklädningsrummet?
Kan verkligen inte Alvarez se snäppet bättre ut på bild?
Osv....

Fyll gärna på med andra potentiella förbättringar som kan ta oss ur denna trög trampade dypöl vi befinner oss i
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Bjorn79

Inlägg av Bjorn79 »

diftobbe89 skrev:Man kan bli riktigt rik på Djurgårn om man vill, krävs bara att man har lite koll samt timing på saker och ting, jag var helt säker på förlust som sagt, ett gäng losers är lätta att förutspå.
var du helt säker? Ok verkligen rätt mental inställning, tror många på isen och i båset tänker som du.

Skickas från min iPhone via Tapatalk
Staten

Inlägg av Staten »

Prekärt läge. Vi spelar helt utan matchavgörande formationer just nu. Sören måste ha en lekkamrat, de enda med de förutsättningarna är Samuelsson och ev. Fällström som är skadade på obestämd tid. Det finns ingen spets utan är jämntjockt rätt igenom.

Det kommer bli jobbiga två månader framöver.
Användarvisningsbild
bastis7

Inlägg av bastis7 »

Haha tänk om Nilson är med och spelar ned oss igen :lol:

Avd: Legend fast negativt! Om man hissar upp tröjor så kanske man kan bränna nån med?
Berra

Inlägg av Berra »

Staten skrev:Prekärt läge. Vi spelar helt utan matchavgörande formationer just nu. Sören måste ha en lekkamrat, de enda med de förutsättningarna är Samuelsson och ev. Fällström som är skadade på obestämd tid. Det finns ingen spets utan är jämntjockt rätt igenom.

Det kommer bli jobbiga två månader framöver.
Sätt ihop Sörenssen med Ljungh. Agera säcken.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Kommer fortsätta slå på min trumma, ta upp våra jävligt bra juniorer och ge dom en chans. Det kan inte se sämre ut och Sören får någon som kan hänga med i hans tempo och spelsinne.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Savvis

Inlägg av Savvis »

Lee Harvey Oswald skrev:Känns tramsigt att ge sig på Tellan när vi snittar ett halvt mål framåt per match.
Men faktum är att han radat upp misstag som jag iaf på förhand var säker på att slippa se från hans sida.
Blir så klar extra känsligt att vara en gnutta "släpphänt" just i dagens DIF, men det går ju knappt en match numera utan ett riktigt skitmål "signerat" Tellqvist.

Är vi egentligen bra på nåt numera?
Tror kanske vi måste försöka se till hela stora bilden för att få till en förändring.
Hur är Sportdrycken, för svag/stark?
Spelas det "rätt låtar" i omklädningsrummet?
Kan verkligen inte Alvarez se snäppet bättre ut på bild?
Osv....

Fyll gärna på med andra potentiella förbättringar som kan ta oss ur denna trög trampade dypöl vi befinner oss i
Liv på läktaren säger jag, var väldigt tyst idag och stundtals så hördes lite sånger.. men liv på läktaren och detta boostar mycket spelarna..
Användarvisningsbild
bastis7

Inlägg av bastis7 »

Jim Morrison skrev:Kommer fortsätta slå på min trumma, ta upp våra jävligt bra juniorer och ge dom en chans. Det kan inte se sämre ut och Sören får någon som kan hänga med i hans tempo och spelsinne.

Håller helt med! Inte fan hade de gjort ett sämre jobb än HA spelarna och Gubben gör!
Användarvisningsbild
diftobbe89

Inlägg av diftobbe89 »

Bjorn79 skrev:
diftobbe89 skrev:Man kan bli riktigt rik på Djurgårn om man vill, krävs bara att man har lite koll samt timing på saker och ting, jag var helt säker på förlust som sagt, ett gäng losers är lätta att förutspå.
var du helt säker? Ok verkligen rätt mental inställning, tror många på isen och i båset tänker som du.

Skickas från min iPhone via Tapatalk
Jag var säker på förlust och att Hossa skulle snurra upp någon snorunge på läktaren, dröjde sisodär 2minuter innan vi såg det. Sorgligt men väntat.
Spela fult
Skriv svar