Nilson skulle genomgå magnetröntgen i början på denna vecka så förhoppningsvis kommer en uppdatering på hemsidan de kommande dagarna. De första rapporterna var dock inte allt för positiva enligt Nilson själv och KG när han var med i Hockeystudion på Sportbladet. Jag tror han har spelat klart för säsongen. Frågan är huruvida han får nytt kontrakt hos oss nästa år då hans nuvarande enbart sträcker sig över denna.Örebroarn skrev:Ingen info på hemsidan om skadorna? Någon som vet status på honken, nilson, alvarez, samme och fällström?
Skadetråden
Re: Skadetråden
-
http://www.expressen.se/sport/hockey/sh ... te-bra-ut/
Nilson borta resten av säsongen pga knäskada. Fällström fortfarande oklart och det ser mörkt ut för Samme. Honken nära comeback.
Tydligen har Deilert varit skadad, hade ingen aning om det.
Nilson borta resten av säsongen pga knäskada. Fällström fortfarande oklart och det ser mörkt ut för Samme. Honken nära comeback.
Tydligen har Deilert varit skadad, hade ingen aning om det.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ser verkligen inte bra ut med skadorna. Katastrof om både Mackan & Samme visar sig vara borta resten av säsongen... hemskt läge. Fällström behövs han också.

- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Aj aj aj. Vi kommer att ligga väldigt risigt till dom sista elva omgångarna.
Avskaffa tre mot tre.
- Jim Morrison
Ja, Samuelsson och Fällström behövs verkligen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Sedärja. Det krävs liksom inte mer än en juste tackling som delas ut när offret inte ser dig för att din säsong ska vara över. Tack för det Jensen. Vidrigt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Fällström och Samme behöver vi verkligen som sagt de andra känns som vi klarar oss utan rätt bra! Ferna hade dock nog varit nyttig att få in!
Dags för de andra att kliva upp då
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kan ju inte bli värre, fyfan, vi hade haft stor nytta av samtliga, nu fattas det väl bara att Sören skadar sig i landslaget..
Spela fult
Inget mörker att MN skadade sig!
Men inte bra med samme och fällström!
Det är ju det bästa som kunde hända för både läktaren och lite för truppen enligt mig. Nu kan man börja lägga det här lite bakom sig.
Det är ju det bästa som kunde hända för både läktaren och lite för truppen enligt mig. Nu kan man börja lägga det här lite bakom sig.
Du är fan blåst i huvudet på riktigt om du anser att det är helt OK att Mackan skadade sig... Personliga fjantiga "buhu styrelsen bestämmer och inte jag"-åsikter åt sida så är det ändå alltid horribelt när en av våra spelare blir skadade, vem fan det än är... Och att du skriver det i extra stor font visar bara att du är extra dum i huvudet!Difiale skrev:Inget mörker att MN skadade sig!
Och vaddå "bästa för truppen", vem är du som har koll på att övriga i laget önskade slippa MN?? Herregud vilken jävla grej att kasta ur sig, tror du på det själv eller?
Jag vill inte HA sånna här "supporters" på våra matcher, hellre 6000 som stöttar laget i alla lägen än 7000, varav 1000st är kappvändande råttor!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
+1captcash skrev:Du är fan blåst i huvudet på riktigt om du anser att det är helt OK att Mackan skadade sig... Personliga fjantiga "buhu styrelsen bestämmer och inte jag"-åsikter åt sida så är det ändå alltid horribelt när en av våra spelare blir skadade, vem fan det än är... Och att du skriver det i extra stor font visar bara att du är extra dum i huvudet!Difiale skrev:Inget mörker att MN skadade sig!
Och vaddå "bästa för truppen", vem är du som har koll på att övriga i laget önskade slippa MN?? Herregud vilken jävla grej att kasta ur sig, tror du på det själv eller?
Jag vill inte HA sånna här "supporters" på våra matcher, hellre 6000 som stöttar laget i alla lägen än 7000, varav 1000st är kappvändande råttor!
Själv tycker jag MN inte tillför något extra i truppen! Han är ju liksom ingen viktig spelare hade varit sämre om Sören elr Ljungh hade varit borta länge tillexempel
Skadetråden
Ni som hoppas på att MNs skada ska göra läget på läktaren bättre, vet inte om ni riktigt förstått vad det handlar om. MN var ett beslut från vår styrelse att ta in, konflikten ligger i hur styrelsen ser på och behandlar sina supporterkärnor. De visade vid VÄRVNINGEN vad de går för, om MN skadat sig eller ej gör ju inte direkt saken bättre.
Detta sitter rotat i Kaarel, främst, och inte beroende på om Mackan är skadad, petad, spelar eller inte osv.
Detta sitter rotat i Kaarel, främst, och inte beroende på om Mackan är skadad, petad, spelar eller inte osv.
2014-04-07, vad hände?