medu82 skrev: Vem skulle du hellre ha för samma peng i en 4e kedja?
Skickat från min C6903 via Tapatalk
Crosby?
Eller det var inte en öppen fråga?
medu82 skrev: Vem skulle du hellre ha för samma peng i en 4e kedja?
Jodå bara o svara påcrike skrev:medu82 skrev: Vem skulle du hellre ha för samma peng i en 4e kedja?
Crosby?
Jag skulle hellre fylla på med juniorermedu82 skrev:Jodå bara o svara påcrike skrev:medu82 skrev: Vem skulle du hellre ha för samma peng i en 4e kedja?
Crosby?
Kan du få Crosby o komma hit för 45k i månaden så do it
Inte bättre att ha en 3e kedja med juniorer?Sjöwall skrev:Jag skulle hellre fylla på med juniorermedu82 skrev:Jodå bara o svara påcrike skrev:medu82 skrev: Vem skulle du hellre ha för samma peng i en 4e kedja?
Crosby?
Enligt nån gök här på forumet så är han ju en av de snabbaste. Minns inte vem det var...JohanPez skrev:Det man skulle kunna anmärka på är farten men man kan inte få allt. Speciellt inte för ~45(?) tusen i månaden.sensei skrev:Herregud, vad mer skall en 4:e linare göra? Väcker hela laget, tar byten i defensiv zon och vinner i stort sett samtliga närkamper. Har nästan högst p/60. Ger precis allt alltid. Gillade av spelare och ledare som gett konstant förtroende under hela säsongen. Vad är problemet???Rix skrev:Jag vill verkligen inte se Ahlén i DIF nästa år, skulle gärna släppa han redan nu.Vikas skrev:Är det bara jag här som ogillar Ahlén? Ingen annan som ser att det direkt blir totalt livsfarligt bakåt så fort han är inne?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ha en fjärdekedja som brunkar runt med Honken, Hank och Ahlén samt en hel tredjekedja med juniorer? Du skämtar?medu82 skrev:Inte bättre att ha en 3e kedja med juniorer?Sjöwall skrev:Jag skulle hellre fylla på med juniorermedu82 skrev:Jodå bara o svara påcrike skrev:medu82 skrev: Vem skulle du hellre ha för samma peng i en 4e kedja?
Crosby?
Så länge Ahlén är billig så har jag inga större invändningar emot honom..
Men visst tycker inte att han ska lira pp eller lägga straffar :p
Hear hear!Think if... skrev:Ahlen är en kulturbärare med ett fint hjärta för klubben, som dessutom gör sitt jobb på isen helt OK. Tror att vikten av den typen inte ska underskattas
Honken lägger ner efter säsongen(förhoppningsvis) så nja...pulverapa skrev:Ha en fjärdekedja som brunkar runt med Honken, Hank och Ahlén samt en hel tredjekedja med juniorer? Du skämtar?medu82 skrev:Inte bättre att ha en 3e kedja med juniorer?Sjöwall skrev:Jag skulle hellre fylla på med juniorermedu82 skrev:Jodå bara o svara påcrike skrev:
Crosby?
Har vi två sådana kedjor gör jag som Sjöwall, går och hänger mig på vinden. Ska fjärdekedjan få ännu mer speltid om tredjekedjan med ett gäng juniorer inte klarar av det? Då är vi alltså fast med bara tre kedjor över hela säsongen där dessutom fjärdekedjan ska ha mest speltid? Jag hajar ingenting? Jag vill definitivt inte bevittna en sådan komposition av laget.medu82 skrev:Honken lägger ner efter säsongen(förhoppningsvis) så nja...pulverapa skrev:Ha en fjärdekedja som brunkar runt med Honken, Hank och Ahlén samt en hel tredjekedja med juniorer? Du skämtar?medu82 skrev:Inte bättre att ha en 3e kedja med juniorer?Sjöwall skrev: Jag skulle hellre fylla på med juniorer
Men en checkingline o sen en kedja med 2 juniorer why not... Checking kedjan får mera istid om inte 2 juniorer o typ runken inte klarar av de...
Hur skulle du själv se de pulver?
Vi båda vet ju att ekonomin inte är det bästa
+1KYLERKYLER skrev:Jag tycker att många här på forumet har en förkärlek till att spela juniorer. Tyvärr är den bistra sanningen att de forwardsjuniorer DIF plockat fram sista tiden inte håller måttet för SHL. Är de tillräckligt bra kommer de att få spela. Nu menar jag forwards. Det gnälls på att vissa inte får chansen och byter klubb. De som bytt klubb har inte gått till några konkurrenter och fått speltid där och dominerat direkt. Se på Bergqvist det gnälldes om på forumet. Kika på Vita Hästen om våra gamla juniorer är där och gör skillnad.
Spela med det bästa materialet oavsett ålder. Det hackas en del på Ahlén. Alla har rätt att ha en åsikt. Men tro att en junior går in och gör hans jobb bättre tror jag inte på. Är inget fan av Ahlén heller. Men han är den tränarstaben har störst förtroende för på hans position när han spelar. Hans karaktär och tyngd gör nytta i laget. Lättare då att peta Saviano mot en junior. Det händer när en junior är bättre.
Absolut, så hoppas jag att det alltid kommer vara.KYLERKYLER skrev:Jag tycker att många här på forumet har en förkärlek till att spela juniorer. Tyvärr är den bistra sanningen att de forwardsjuniorer DIF plockat fram sista tiden inte håller måttet för SHL. Är de tillräckligt bra kommer de att få spela. Nu menar jag forwards. Det gnälls på att vissa inte får chansen och byter klubb. De som bytt klubb har inte gått till några konkurrenter och fått speltid där och dominerat direkt. Se på Bergqvist det gnälldes om på forumet. Kika på Vita Hästen om våra gamla juniorer är där och gör skillnad.
Spela med det bästa materialet oavsett ålder. Det hackas en del på Ahlén. Alla har rätt att ha en åsikt. Men tro att en junior går in och gör hans jobb bättre tror jag inte på. Är inget fan av Ahlén heller. Men han är den tränarstaben har störst förtroende för på hans position när han spelar. Hans karaktär och tyngd gör nytta i laget. Lättare då att peta Saviano mot en junior. Det händer när en junior är bättre.
Hur mycket J20 ser du? Bara undrar när du kommer med sådana påståenden att "de forwardsjuniorer DIF plockat fram sista tiden inte håller måttet för SHL"KYLERKYLER skrev:Jag tycker att många här på forumet har en förkärlek till att spela juniorer. Tyvärr är den bistra sanningen att de forwardsjuniorer DIF plockat fram sista tiden inte håller måttet för SHL. Är de tillräckligt bra kommer de att få spela. Nu menar jag forwards. Det gnälls på att vissa inte får chansen och byter klubb. De som bytt klubb har inte gått till några konkurrenter och fått speltid där och dominerat direkt. Se på Bergqvist det gnälldes om på forumet. Kika på Vita Hästen om våra gamla juniorer är där och gör skillnad.