Stocky skrev:Tyvärr går det inte att bromsa sig ur en uppförsbacke!
Jag kommer fixa säsongs kort även om det är Djurgårdens ballet team dom ställer på isen!
Är man född till Djurgårdare så spelar resultaten ingen roll.
DJURGÅRN TILLS JAG DÖR, JAG ÄR DJURGÅRN TILLS JAG DÖR, JAG VET JAG ÄR SÄKER JAG ÄR DJURGÅRN TILLS JAG DÖR
oavsett hur det går ska man alltid stödja djurgårn, till alla er här som gnäller hela tiden snälla HÅLL KÄFT jävla medgångssuppotrar, gnäll inte på ledningen dom jobbar på för fullt, vi ska fan stödja dom inte kasta skit på dom, fan ta er vi är alla en del utav djurgårdsfamiljen vi ska hålla ihp o vissa hela jävla sverige att vi är NUMMER ETT!
DIF_Soldier skrev:Jag har sagt det tidigare: ALLA Djurgårdare har under årens lopp matats med framgångar, och det fanns en tid då vi ansåg att en fjärde plats var lite utav en flopp, något man skulle dö för idag.
Nej, det är NU de riktiga Djurgårdarna träder fram. Är ni med alltid oavsett, eller var det bara snack? Ni som sticker när det går illa - gå med i Black Army. Er vill vi inte ha!
Pepp91: Jag kommer att gå på 4-5 hemmamatcher som mest. Bor i Finspång, är minderårig och har dessutom inga nära vänner som är Djurgårdare. Därför måste jag förlita mig på att någon utav mina föräldrar skjutsar mig, och jag tror inte de är så sugna på att ränna till Sthlm hela tiden, även om jag vill det. Men, jag ska göra allt jag kan för att nå 10 matcher nästa säsong.
Kommer även göra annat genom att köpa matchtröja (gör det varje år) och fortsätta vara medlem. Kan man inte bidra med röst gör man det med pengar.
För övrigt bryr jag mig inte hur truppen ser ut när det väl är matchdags. Spelarna har skölden på bröstet, det är allt som räknas just då.
Oavsett hur truppen ser ut nästa år; DIF MOT GULDET!
karl-jarl skrev:Det verkar som att vi alla börjar bli grymt frustrerade över styrelsens handlingar. De bör gå ut med någon form av meddelande över framtida planer gällande nyförvärv.
Nickmeister skrev:Men man tycker ju att styrelsen ska jobba lite oxå.
Det är klart är klart att de jobbar! Det är ju inte direkt så att styrelsen meddelar varje drag de gör och ger oss live-information på forumet...
Förstår inte allt gnäll. Truppen ser ju bättre ut än de två senaste säsongerna. Starka forwards med både rutin och talang, tre duktiga och lovande målvakter. Det är bara några starka backar som behövs och jag är övertygad att det kommer att åtgärdas...
Som sagt, anfallssidan ser helt Ok ut, saknar dock en spelare av klass där, får vi han där så ser det MYCKET BRA ut. På backsidan är jag just nu mycket missnöjd. Där är det dags att de rycker upp sig för annars blir jag förbannad. Och en förbannad Therocket1 är inte kul att ha med..
Nickmeister skrev:Skulle vilja ha in en tung forward till, en riktigt hård powerforward som även har näsa för målet.
Det är verkligen inte en spelartyp vi behöver! Vi har redan Ölvestad, Fimpen, Ask och Danielsson, vad ska vi med en till? Det vi behöver är en klasspelare som på egen hand kan lyfta en kedja, typ Nils Ekman, Petr Sykora eller någon liknande.
Det man inte fattar är att en svartjobbare nere i malmö kan ensam ändå rätt bra lyckas med en egen arena och ganska bra lag i förhållande. Medans våra styrelse gubbar som tjänar lika mycket på en månad som han gör på sina plajvod skivor på ett år! Fan dra ner brallorna på sthlm stad och kräv att få hit den där jävla arenan annars flyttar vi Ericsson till Polen och säljer lingon istället! Sätt press vi har allt! Adliga Djurgården ska fan lyckas bättre än den där klåparn, halv vägs nere i danmark!
Nickmeister skrev:Det är verkligen inte en spelartyp vi behöver! Vi har redan Ölvestad, Fimpen, Ask och Danielsson, vad ska vi med en till? Det vi behöver är en klasspelare som på egen hand kan lyfta en kedja, typ Nils Ekman, Petr Sykora eller någon liknande.
Aa okok. Men varken Ask eller Danielsson är nå vidare enligt mig. Nisse Ekman vore riktig glad om han vände hemåt. Han kan tackla och slita. Hur mycket sliter en kille dom Danielsson?
Nickmeister skrev:Det är verkligen inte en spelartyp vi behöver! Vi har redan Ölvestad, Fimpen, Ask och Danielsson, vad ska vi med en till? Det vi behöver är en klasspelare som på egen hand kan lyfta en kedja, typ Nils Ekman, Petr Sykora eller någon liknande.
Aa okok. Men varken Ask eller Danielsson är nå vidare enligt mig. Nisse Ekman vore riktig glad om han vände hemåt. Han kan tackla och slita. Hur mycket sliter en kille dom Danielsson?
Danielsson om någon sliter, samma sak med Ask! Ask är en av de mest grovjobbande spelarna i Elitserien samtidigt som han har en helt Ok teknik. Danielsson däremot underpresterade grovt förra säsongen poängmässigt, men hans arbetskapacitet var bra. Blir han hetare framför mål så kan vi nog skriva upp ganska många poäng på hans konto.
Nickmeister skrev:
Danielsson om någon sliter, samma sak med Ask! Ask är en av de mest grovjobbande spelarna i Elitserien samtidigt som han har en helt Ok teknik. Danielsson däremot underpresterade grovt förra säsongen poängmässigt, men hans arbetskapacitet var bra. Blir han hetare framför mål så kan vi nog skriva upp ganska många poäng på hans konto.
Ser hellre Patrik Lundh, Jimmy Jensen från J20 istället för Danielsson, Om han endå bara ska sitta i en fjärdelina och byta av lite då och då.