Han är ju kung, och cementerar det faktat vi redan vetat. Att hur kritiska vi än är på ett forum, är spelarna själva klart mer kritiska. Men, det går ju alltid att hålla en högre nivå (här på forumet) vissa gånger. Jag älskar Jocke.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
– Kanske att vi fick med oss lite poäng i oktober och november när vi spelade som om det vore mars-april, det kanske inte motståndarna alltid gjorde. Nu är vi här bortåt februari och alla stämplar in varje match. Det krävs mer för att vinna vid den här tiden på året och det gäller för oss att gilla det läget och hitta verktygen till segrar även vid den här tiden.
Precis det som många har varit inne på här. Väldigt sant.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Han är ju kung, och cementerar det faktat vi redan vetat. Att hur kritiska vi än är på ett forum, är spelarna själva klart mer kritiska. Men, det går ju alltid att hålla en högre nivå (här på forumet) vissa gånger. Jag älskar Jocke.
Även om Jocke tappat en del sedan han var som bäst är han fortfarande en enorm tillgång för vår förening. Hoppas verkligen att vi inte slarvar bort hans insiktsfullhet och kunnande.
Även om Jocke tappat en del sedan han var som bäst är han fortfarande en enorm tillgång för vår förening. Hoppas verkligen att vi inte slarvar bort hans insiktsfullhet och kunnande.
Jag tror alla är överens om att vi ska försöka behålla Jocke i föreningen. Det är väl ingen hemlighet att han lär bli en av två sportchefer nästa säsong.
Jag tror att vi klarar kontraktet om vi tar 70 poäng eller 4 treor till, vilket skulle göra att vi landar på 71 poäng. Någon annan "expert än jag" som vågar chansa
Bengan08 skrev:Jag tror att vi klarar kontraktet om vi tar 70 poäng eller 4 treor till, vilket skulle göra att vi landar på 71 poäng. Någon annan "expert än jag" som vågar chansa
Tar vi 11 till så klarar vi oss tror jag också. Isf måste Brynäs ta 18 poäng på 11 matcher eller ca 1,64 p/match. Det borde de inte klara.