Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
-
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Med all rätt, om inte våra äldre lirare står pall så har jag jävligt svårt att se 3-4 junisar komma in och klara detta. De må vara talanger osv osv oooooosv men när det kommer en skäggig inalvad ko i full fart mot dem så skiter de nog fan på sig... Det är inte så jävla busenkelt som folk verkar tro för en junis att gå in o prestera.ciirree skrev:Jag håller med er men som sagt. Att ge juniorerna en riktig chans känns inte som det är på agendan.
Näe, ett par för att krydda laget kan vara intressant, men aldrig att de står pall för trycket att lira SHL i detta prekära läge av serien!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Väl talat, bra summerat!olympusPr1me skrev:SirDIFalot är live i hockeystudion nu
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/s ... portlive1/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Ros efteråt: "Varför tjatas det alltid om dessa 6 miljoner. Varför stannar det inte där? Man skyller alltid på dem"captcash skrev:Väl talat, bra summerat!olympusPr1me skrev:SirDIFalot är live i hockeystudion nu
Herregud. Fattar han inte det själv om han vet att en Fleury kostar 900 000 för 3-4 månader.
Ja asså så fort fröken Ros öppnar käften så stänger jag av... det enda som kommer ur munnen på honom är varmluft, inget mer!ciirree skrev:Ros efteråt: "Varför tjatas det alltid om dessa 6 miljoner. Varför stannar det inte där? Man skyller alltid på dem"captcash skrev:Väl talat, bra summerat!olympusPr1me skrev:SirDIFalot är live i hockeystudion nu
Herregud. Fattar han inte det själv om han vet att en Fleury kostar 900 000 för 3-4 månader.
Finns det på repris nån stans?olympusPr1me skrev:SirDIFalot är live i hockeystudion nu
Nån som tror det blir nått mer nyförvärv?
Emil Lundberg tillbaka igen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Fan kul ändå. Stor djurgårdare!TheForsa skrev:Emil Lundberg tillbaka igen.
Expert.
Va fanken, trodde ni skämtade?!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Fan! Känner jag.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Mycket bra! Gillade honom och som jag såg i ett inlägg tidigare så är han en stor Djurgårdare! Denna säsong+nästa hörde jag, stämmer det? Bra KG!
Det är iaf en värvning jag kan förstå fullt ut. Gillade Emil i kvalserien!
Känner tvärtom. Var pigg o alert och fegade inte direkt ur kring sargerna. Nu har han bevisligen öst in poäng i ett tippat bottenlag. Välkommen tillbaka!Greato skrev:Fan! Känner jag.
Detta är ju självklart en nödlösning på grund utav alla skador som vi har. Hade varit trevligare med Heatly dock.