Det hänger ju mycket på vilken typ av skada det är. Jag tror väl knappast att ledningen ens har möjlighet att tvinga en spelare att spela mot sin vilja om denne har en så pass allvarlig skada att det blir värre vid spel. Den bedömningen är säkert gjord och Nordlund vill säkert vara på isen också. Förutsatt att ryktet stämmer.ciirree skrev:Appropå spela skadad. Minns slutspelet, 10/11 tror jag det var. Då kom det ju fram efteråt att Mikko Lehtonen spelade med bruten fotled nästan hela slutspelet.
Känns sådär från ledningens sida, vilket lag det nu handlar om, att man säger nej till en operation och låter spelaren lira endå.
Hoppas man scannar av marknaden till deadline. I bästa fall får vi väl in en medelmåtta som kan bredda backsidan iaf.
Skadetråden
Re: Skadetråden
Jag är inte arg, och inte besviken.
Konstigt om Nordlund är skadad, inte sett honom tackla så mycket som han gjorde igår i nån match innan.
Så Deilert ute i korridorena, såg ut som han gick med något skydd för handleden. Om jag inte såg helt fel.
Så Deilert ute i korridorena, såg ut som han gick med något skydd för handleden. Om jag inte såg helt fel.
2014-04-07, vad hände?
Hur många skador åkte vi på ikväll då?
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Honken spelade inte en sek, bör ha skadad sig på uppvärmningen. Ljungh klev av. Mackan klev av.Henke_F skrev:Hur många skador åkte vi på ikväll då?
Expert.
Hmm, kanske får se Vejdemo och grabbarna ändå denna säsong då. Lägligt uppehåll ändå måste man ju säga.SirDIFalot skrev:Honken spelade inte en sek, bör ha skadad sig på uppvärmningen. Ljungh klev av. Mackan klev av.Henke_F skrev:Hur många skador åkte vi på ikväll då?
- SirDIFalot
"Över min döda kropp!" säger SäckenHenke_F skrev:Hmm, kanske får se Vejdemo och grabbarna ändå denna säsong då. Lägligt uppehåll ändå måste man ju säga.SirDIFalot skrev:Honken spelade inte en sek, bör ha skadad sig på uppvärmningen. Ljungh klev av. Mackan klev av.Henke_F skrev:Hur många skador åkte vi på ikväll då?

Expert.
Några timmar till på sig att värva något nytt har han ju.SirDIFalot skrev:"Över min döda kropp!" säger SäckenHenke_F skrev:Hmm, kanske får se Vejdemo och grabbarna ändå denna säsong då. Lägligt uppehåll ändå måste man ju säga.SirDIFalot skrev:Honken spelade inte en sek, bör ha skadad sig på uppvärmningen. Ljungh klev av. Mackan klev av.Henke_F skrev:Hur många skador åkte vi på ikväll då?

Någon som vet något om Honken, Ljungh och mackan?
Skickat från min D6603 via Tapatalk
Skickat från min D6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Honken spelade i första väl? Såg han på en tekning iaf? Kanske blivit sjuk?SirDIFalot skrev:Honken spelade inte en sek, bör ha skadad sig på uppvärmningen. Ljungh klev av. Mackan klev av.Henke_F skrev:Hur många skador åkte vi på ikväll då?
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- SirDIFalot
0 sek.seppuko skrev:Honken spelade i första väl? Såg han på en tekning iaf? Kanske blivit sjuk?SirDIFalot skrev:Honken spelade inte en sek, bör ha skadad sig på uppvärmningen. Ljungh klev av. Mackan klev av.Henke_F skrev:Hur många skador åkte vi på ikväll då?
http://shl.se/shl-arena/39118/live/
Expert.
Honken filmades under en tekning, reagerade också på att kommentatorn menade att han inte spelade alls.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
- SirDIFalot
Swehockey har honom reggad för en förlorad tekning i alla fall.seppuko skrev:Du ser!
Expert.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ljung lirade även efter smällen? Såg honom inne två byten efter!
- Lee Harvey Oswald
Det var nog ett test bara, såg honom inte i 3:e.DIFsoldaterna skrev:Ljung lirade även efter smällen? Såg honom inne två byten efter!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan