Ah, givetvis.. tack!Henke_F skrev:Står om honom i Silly-tråden.captcash skrev:Hallå.. ingen som hörde vad Säcken sa efter matchen... det var nån kanadensare (Simon?) som i stort sett verkade klar... vem?
SHL: Färjestads BK - Djurgårdens IF 31/1 2015
Re: SHL: Färjestads BK - Djurgårdens IF 31/1 2015
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sprider sig ett lugn i kropp och själ, som jag inte känt på mkt länge, uppblandat med gjädjeendorfiner.
Tack, sköna Djurgården för det och heder till klack på plats.
Tack, sköna Djurgården för det och heder till klack på plats.
OOOhhhh
det finns viktiga vinster och viktiga vinster..
Ahlén har en positiv trend just nu. Mackan såg riktigt illa ut, orolig där. Fleury - kan man lämna tillbaks honom till spelarbutiken? Passar inte riktigt in, även om han säkert kan snipa in lägen som serveras av andra. Men vi har inte råd med en sådan spelare.
Måste fira med en öl, även om klockan är typ 12 här.
det finns viktiga vinster och viktiga vinster..
Ahlén har en positiv trend just nu. Mackan såg riktigt illa ut, orolig där. Fleury - kan man lämna tillbaks honom till spelarbutiken? Passar inte riktigt in, även om han säkert kan snipa in lägen som serveras av andra. Men vi har inte råd med en sådan spelare.
Måste fira med en öl, även om klockan är typ 12 här.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
+ på Jocke, som vann de flesta tekningar i 3dje.
Så fruktansvärt skönt och viktigt. Såg bara tredje perioden och då såg det ju riktigt bra ut, trots skadorna. Synd om Ahlén som ALLTID träffar stolpen. Tur att det inte blev avgörande. Fint pp-mål signerat Nordlund/Hank.
Senast redigerad av kaminor den 2015-01-31 18:40:56, redigerad totalt 1 gånger.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vad hade Jocke i tek % idag? 90 %? 
Skickas från min iPhone via Tapatalk

Skönt med en trepoängare. Känns som det var länge sedan sist. Nu blir jag säkert hängd här inne men Sörensen och Högström var verkligen sämst på isen idag. Högström själv sumpade bort enormt mycket idag. Trodde inte en sekund på chans till poäng efter de första två perioderna, men grabbarna kommer ut som ett helt nytt lag i sista perioden. Skönt!
Nu måste skitlagen under oss förlora idag.
Nu måste skitlagen under oss förlora idag.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Nej mycket sämre.ÖlvestadJr skrev:Vad hade Jocke i tek % idag? 90 %?
84,62%
Expert.
Det gick bara vägen för att vi fick in en puck i första perioden, men Jocke drog på sig en utvisning i samband med det så det blev aldrig mål. Vi lurade ödet.Mattias_87 skrev:Första trepoängaren där vi släppte in första målet för säsongen va?
Vilka otroliga krigare! Att kliva ut i 3:e och ligga under med 1-0, 3 spelare som skadats under matchen samt ytterligare 3 nyckelspelare skadade och göra denna bragdinsats. Suveränt!
Lauritzen kommer att bli otroligt viktig, mycket bra idag.
Lauritzen kommer att bli otroligt viktig, mycket bra idag.
SirDIFalot skrev:Nej mycket sämre.ÖlvestadJr skrev:Vad hade Jocke i tek % idag? 90 %?
84,62%

Stort jävla hyll till bortastå idag.
Glädjen hos Tellan och i tränarbåset var obeskrivlig. Trodde nästan Tellan skulle SM-Guld hoppa.
Glädjen hos Tellan och i tränarbåset var obeskrivlig. Trodde nästan Tellan skulle SM-Guld hoppa.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Aa stort hyll! Riktigt bra levererat!Godnoken skrev:Stort jävla hyll till bortastå idag.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Såja! 0-1 Växjö!!!
Nehe nu ska det tydligen ringas....