SHL: Djurgårdens IF - Luleå 29/1 2015
Re: SHL: Djurgårdens IF - Luleå 29/1 2015
Forsberg la sig i fosterställning, jävla fegis.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Cred till Ahlén! Dagens enda hjälte! /salute
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Ahlén är min hjälte!
Båda värvningar är helt ologiska!136_Djurgårdare skrev:Värvningen av #3 må vara sjukt onödig och bedrövlig på alla sätt. Men att plocka in Fleury till vårt tidigare hårt arbetande lag är fan katastrof. Han passar inte in alls i det här laget.
Hahhaha jävla pajas forsberg, sopa
Jävlar, där small det. Skönt med lite känslor.
.Jim Morrison skrev:Herregud. Var är Marcus Nilson förresten?#10 skrev:Han sabbade totalt 5-3 helt p egen hand, säg inget annat.Jim Morrison skrev:Resten av laget då?#10 skrev:Men sabbat 2.Jim Morrison skrev:Det är helt sjukt att Sörensen ändå är så bra. Han har ordnat _fyra_ power-play ikväll.
Snackade vi om Nilsson???
Bra uppslutning ikväll. Stabil. #skämskudde
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Bra Ahlén.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Jaah, han träffade nästan med ett slagDjurgårn skrev:Ahlén är min hjälte!
Mäktigt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Så var det ju i början av säsongen, men då spelade vi extremt tight bakåt och gav inte motståndarna särskilt bra lägen. Nu är vi helt usla i egen zon.captcash skrev:Jo, men vi hade medstuds tidigare när vi tog poäng trots utskåpade med 45-19 i skott!B.I.B.A skrev:Så här usla har vi ju verkligen inte vart hela säsongen?captcash skrev:FATTA ATT VI ÄR SÅ HÄR DÅLIGA... Det finns inget vi kan VAKNA till.. killarna kan inte mer!!AlltidDIF skrev:Alla bottenlag förlorar ingen fara bla bla bla.. Vi är sist snart med denna formen... VAKNA FÖR I HELVETR
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Klart vi har vissa matcher när alla j-a stars align och vi gör en formtoppad insats.. men vi har fan inte varit bra i många matcher och några av dem när vi "sett bra ut" har nog snarare varit så att motståndarna haft en jävligt usel dag!
Sen hade vi en period där vi spelade klart bättre och klättrade i tabellen dessutom. Då spelade vi jämt med nästan alla.
Avgå Jocke.
Forsberg lägger sig alltså i fosterställning och drar händer över huvudet. Herregud!
Jävla tönt Forsberg är.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Det där skulle hänt tidigare bara.
För i helvete Ahlén skicka honom i sargen och gör honom hockey invalid
Get the fuck out of my way,